» i was promest your hart, not your back

är på simläger i helhen, så de blir dålig uppdatering, men ja kan berätta om den nu ist 
                                                                      lördag
det va tänkt att allaskulle cykla från stan och hit till hedlunda ( vi ska sova på stacken.. ca 200 m från mig..)
och ja va lat i början och så, men sen tyckte ja att de lät ganska kul att cykla med hela gänget, så även om de låter ganska sjukt, så skjutsar mamma in mig till stan och så cyklar jag tillbaka... haha seriöst ja måste ju va helpuckad! jaja nu fort vi, sen skulle vi som sagt till satcken och äta midda( de ä min mamma å pappa som står för grillningenXD sen blire väll några lekar ex brännboll m,m och sen ska dom "yngre typ gå å lägga sig medans vi äldre berättar spökisar, och jag ville ju att vi skulle gå en liten runda i skogen sen ochså men vi får väll se hur anna å sebbe ha tänkt de.. bli nog bra ändå ;) och sen ska väll ävenvi lägga oss.. 
                                                         söndag:
cykla vi in till badhuset och slår pesion bästa :) på menyn står de pizza till lunch XD
  
                                    de va min helg de, va ska ni göra i helgen då?

» she`s back

micaela komme förbi idag vid lunch, vi satt mest å lyssna på musik och prata me abdoulie och isack på facebook. hon åt middag här(fläskfilè gryta typ) efter middan lana vi liite mer facebook;p mkt skratt kan ja iaf lova att de blev! sen gick vi ut och körde skoter, (och nu har "gullan" tydligen bestämt sig för att starta!:D "gullan" ä min å syrrans skoter ifall ni undra) stått hela vintern utan åfå igång den å änterligen så få man igång den... när vi hade kört i en timme gick vi in och kollade på roliga klipp på youtobe, de finns ett skit kul klipp som ni MÅSTE kolla! de heter 10 saker du inteska göra på första dejten

                                                                   hade typ inge mer å säga nu