» Om man ska krascha ska man göra de riktigt snyggt

 
Känner att bloggen är påväg att repa sig uppåt! Börjar få mer besökare och sånt. Men har ju börjat lägga in fler bilder och roligare också, så de är väll därför då ksk;) 
Har varit dyngförkyld senaste veckan, men börjar repa mig nu tror ja! Imorn tro ja bli en lugn dag, men ska ut på kvällen med några. På dan ska ja plugga moppe så de ryker, och sen ska ja ut å röra på fläsket mitt;) 
Nämmen tjarå!♥
 

» Efter 5 minuter en annan de står PLAYER skrivet i pannan

 
Tja! Dagen ha varit bra! Älska vädret!! På morgonen ffor ja på gudstjänst och träffa en massa folk. 
Men ja, livet rullar på. Ringde en vän, drar in till stan om en kvart. Får se va vi hittar på;) 
Drar nu , hare!♥
 
 
haha!

» Förlåt för alla gånger som jag flippat ur

 
Dagen har varit bra, ganska forever alone om man tänker efter, men bra;) Imorse plugga ja moppe, sen läste ja en stund och sen åt ja lunch. Efter middan for ja ut å hjälpte syrran me nån agillity grej.
Går kvällen spenderades med Emma, vi for å spaa Hotell Lappland. Sen for vi hem till hon och såg "Let´s dance". Hejja fan på Maria Montazami!;)
Nu äre hockey som gäller! Verkar som de går bra, man hör pappa och co skrika och JAAAA! FAN VA BRA!!! DEHÄRA GJORDE DOM BRA! FAN ASSÅ!!!!! och ändå ä ja på övervåningen.,, Avslutar dehära inlägget med bildrena som skulle kommit upp igår, men va trött så.. Here we go!
 
De 2 sista är tagna igår, André fick också va me på ett hörn;) Haha
 
 

» GRATTIS RÅÅÅÅÅN!!!

 
Som rubriken säger så fyller Ron år idag! 15 jävla år! Deni. Ja Ron smör Maslo, ! Även fast jag boxar till dig nån gång då och då(!)  och hatar dig ett tag elr så. så är du endå min själsfrände.;) Och jag älskar dig tills döden skiljer oss åt;) Haha, ja och nu fick jag en anlednig till att lägga upp nå stördbilder på du. Ska lägga upp några sånna ikv tro ja;)  
 
 
Jo, stördbilderna kommer ikv, Grattis än en gång Ron!♥

» I know youre every move, before you even breaths baby

 
Vet inte om jag upd, bloggen om dehära, men for till sjukhuset igåri Ume via tåg. Skulle hälsa på syster som legat där sedan månda. Inge alvarligt då, hon fick sin diabetes pump, och ja. Sen kom vi hem för nån timme sen. Givetvis hann vi shoppa, men ja fick inte sova ett skit i natt, så ni får klara er utan!  Mohohoa. Skolan som gäller imorn, moppeplugg ikväll. Och.. Ja, njuta av vädret. Btw så köppte ja avslutnings skorna idag, och klänningarna kom också idag, så happy girl over here!!!!♥
 
 

» För jag lever för igår, tills vi förenas i de blå

 
Tja världen! Kom nyss hem frånmoppekursen! Nu packar, målar jag naglarna, hålle rpå att pissa på mig och går lös på skype me Mickis samtidigt!! Ja ä då en riktig kvinna! Haha, nä men  vi går lös på skype nu. Om Stockholm och ALLT!!! Ojojjojoj. Älska den bruden från månen och tillbaka!!!;*
 

» Tidsinställt

 
 

1. Tre namn jag lyssnar till: Elisabeth, Bettan Och B´TTN

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Är lat och jag är skolless

 4. Detta är jag rädd för: SPINDLAR!

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mobil, mat, min säng ♥

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta tänka på en massa skräckfilmer mitt i natten, sluta hata spindlar och sälja min skoter!♥

7. Detta tycker jag om att göra: Äta mat

8. Detta vill jag göra just nu: äta

9. Bästa känslan: Mätthet

10. Värsta känslan: Hunger

11. Är jag kär just nu?: Kär är väll att ta i, men jo, visst finns de nån..;)

12. Jag vill ha barn?: Jajjemääään!

13. Jag vill gifta mig: Vet inte, jo ksk?

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Jag vill liksom känna att jag "är färdig" innan de. Känna att de  inte är nått som fattas. 

15. Min käraste ägodel: Telefon å skotern;)

16. Något jag vill ha i present: Pengar, kläder och en kamera:D

17. Detta har jag på mig just nu: Kläder.

18. Favoritkläder: Jah du..

19. Favoritdjur: En get♥

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Min musikstil varierar ordentligt efter humör! Ena stunden är de nån öugn sak, nästa är de hårdrock. Så de vette fan.

21. Favoritlåt just nu: Finns måånga!

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: 

23. Stjärntecken: Tvillingarna

24. En bok jag älskar: Öhm.. Vet inte.

25. En film jag älskar: Brides mades

26. Tv-program jag gillar: Men typ.. Ja duh.?

27. Favoritdoft: Din mammas röv!♥

28. Detta äter jag gärna: Pizza

29. Dricker helst: Mjölk!

30. Favoritgodis: choklad och polka!:)

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Nått varmt ställe:)

32. Färg på mina ögon: Varierar..?

33. Min längd: 1,64, om man frågar pappa och 1,62 om man frågar sjukhuset:PP

34. Jag tror på: Min gud!

35. Jag spelar: Candy cruch :D

36. Person jag beundrar: Min pappa:)

37. Så här bor jag: Ute i vildmarken i en röd stuga med mor far och syster:)

38. Det här gör jag inne på datorn: Facebook, Youtube, Spotify, bloggen och annat tidsfördriv;)

39. Det här tänder mig: Fina ögon, fint leende, snäll omtänsam, och har " dedär lilla extra":)

40. Det här gör mig avtänd: Almänt äcklig, dum i huve, skadar andra för att själv få lysa i 5 minuter och skrytsam.

41. Favoritfärg: Regnbågen!:)

42. Favoritcitat: "Man få va som  man vill när man inte blev som man skulle."

43. En hemlighet jag vet: Berättar jag de nu, är de ju inte de längre, daaah?

44. Bästa present jag fått: Julklappen av Mickis i julas! Hon hade gjort en bok med en massa galna bilder vi samlatt på oss under åren! Så jävla fint gjort!♥

45. Senast köpta skiva: Säg de duh.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min mage, och mitt hår!!

48. Udda förmåga/egenskap: Jag är AWESUME!!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel!:D

50. Vad lyssnar du på just nu?: Mormors vackra skrik röst som skär genom tysnaden..:)

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Varit på mitt rum:) och i skolan.

52. Var är dina föräldrar födda?: Lycksele och nån annanstans neröver.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ÖÖH?

54. Vilken är din favoritrestaurang?: Knut'n

55. När badade du i en pool senast?: Senast ja va på simträning:)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Japp

57. Hur många barn vill du ha?: 2-3:)

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Vilken genre hör caroline of ugglas låtar till??

-59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Mig själv som påve över lycksele!!!:D

60. Vad har du för TV-kanaler?: määäänyy

61. Har du åkt moped någon gång?: JO DÅ

62. Har du busringt någon gång?: Om ja ha?

63. Har du fått felparkeringsböter?: Neee

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: Vill definitift prova!!

66. Har du en egen trädgård?: Mamma har en D:

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Kalle Anka

68. Kan du alla orden i nationalsången?: HAHA...nej

69. Badkar eller duschkabin?: Duschen bro på

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: JA DUH, vet icket de nä.

71. Favoritpizza?: Kebab !

72. Chips eller popcorn?: smör popcorn!!!:DDD

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder isällan de..

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: What? 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Är de här ett utseende värdig en ansökan till en skönhetstävling tkr ni?

76. Apelsin- eller äppeljuice?: ÄPPLEEEE!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Emma och hennes mamma, bufé

78. Favoritchoklad?: choklad <3

79. När röstade du senast?: PÅ MIG SJÄÄÄÄLV!

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: I somras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: JOh yes

82. Är du bra på matlagning?: Ibland!

83. Klarar du att tanka själv?: Jaa

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: Nope

85. Pepsi eller Coca Cola?: coca cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Japp

87. Vad var det senaste du handlade?: En jacka

88. Har du kräkts offentligt?: Haha, aa..

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: kärleken.. fast pengar.. nu varte svårt för me här.. men kärleken är nog mer värd än pengar ändå...........

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: För vissa människor

91. Har du ringt något betalnummer?: Jadå!

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja dåh!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Syster♥

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Jepp

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Telia mobilsvar

96. Vad har du i din väska?: Skolgrejor .__.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägge dig?: Sitti´n on the TOILETTTT!:d

98. Vad är du tacksam förr idag?: Att musik finns!

99. Var hittade du den här listan?: Nikkies blogg;)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Obama, kungen och nån random

 

 
 
 
haha, cp!

» ADHD- Alla Dårar Har Drömmar

 
Hade HK prov idag. Gick nog bra ändå.. För vi fick ha boken!!!:DDDD
Sen ville ja tala om att ja ha blivi senil.Kommer inte ihåg ett jävla shit längre. Kul? Nej.
Men nu ha mormor kommi hit, resten av familjen är i ume till torsda, ska se om ja få tigga skjuts av emil imorn til moppe kurs´n. För mormor ha inge körkort. Så kvällen består nog av.. Serier, moppe plugg och ja. Men ja drar upp till Ume på onsda. Så bli nog dålig upd, onsda-torsda, elr så blire bra.. Vet inte, bero på hur mkt de finns å göra på sjukhuset.;) 
 
 
Dubbelhaka.se?

» SOS RÄDDA HEDLUNDABARNEN!

 
Nån social??  SOS barnhjälpen! Gör en unge lycklig i livet hitta på nått henne! Varning! Statistiken visar att ensamma barn i Hedlunda gör galna saker när dom är utråkade, rädda någons liv och ring henne!!
VAFAN VÄNTA DUH PÅ?? RIIIIIIING!!!
 

» Moppe kurs 2

 
Va som rubriken säger, på moppekurs nr 2 idag. Första va ju i tisdags. Men fan va söndersträssade min vardag börjar bli! Konfirmation är de snart också!! Vet fan inte ens va ja ska ha på me då ens så.. Ja.. Elr ja ha ju mina funderingar dock, men mer än så är de inte.
Haha, asså ja va fan deprimerad i går. Vet inte vad de blev, va bara almänt ledsen och ALLT blev skit. Ha inte känt mig så ledsen på jävligt länge, och de va bara en person som märkte de..  Tänkte på en massa skit som kommer fram över och skolan gick åt helvette. Fan. Mitt liv ser inte bra ut nu asså.  Blir snart värre ändå. Om de nu kan bli värre? fast jo, de kunde de tydligen bli. Känns att ja ha tappat skolan totalt! Orkar inte plugga längre, orkar inte träna till prov och skit. Tror att de är dehära som kallas skolless?
Har just kommi fram till att ja ä en sån här konstig person, som oavsett hur dåligt ja må, så erkänner man de aldrig... Börja fan bli som pappa..
Blev rörigt och deppigt inlägg dehära, men kändes som om ja behövde skriva av mig.. 
 
 
Deppigt inlägg, så lägger upp en roligt glad bild:D

» Han öppnade sin dörr men lät mig stå där utanför

 
Jag å pappa for ju med skotern som planerat. Måste säga att skoterföret börjat suga balle, körde fast lite då å då, men YÅLÅ!! Men nu ha Babban fari hem och ja å syrran satt å såg film. "Lilo och stitch" blev de nu då. Ska typ ner å fika, sen slänga ett getöga på idrotts läxann och sen sova:) Han vara duktig och måla naglarna också! Hejja mig;)
 

» I´m feeling 10 feet tall, unstoppable

 
Tja alla! Vakna runt 11, gick ner och stekte upp palt och ja.. Nu ligger jag i syrrans säng och letar avslutnings klänningar. Måste säga att nelly.com har as många snygga! Men ska typ fika snart, sen drar ja å pappa iväg på skoter och ska försöka dra upp nån abbar:) Babban kom förbi å ät midda här sen, så min kväll kommer väll bestå avv att joina hon, så ja. Men va ju tänkt ja skulle fara på gudstjänst imornse, men de glöde4 ja ju bort.
-#!"%%&/((&!"##¤%- Men de ta ja igen sen..
 

» 100 fråger

 
1. Vilken svordom använder du mest? Den första som slinker ur mun
2. Äger du en iPod? mjea
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6,25 men kliver inte upp förns 7
4. Hur många resväskor äger du? 1 stor och 1 mindre
5. Använder du flip-flopps? på sommarn;)
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma köp dom från typ ica
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden!
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Valentines day
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? vet inte, svårt å välja;) 
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En utomlands resa!!!
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Hela tiden!
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?säg de duh.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? finns måga, men typ ron pope
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?  Oh yes! Men sorry bloggen du får inte veta sånna saker, då skulle ja måsta döda dig sen;)
16. När var det senast någon stötte på dig? Haha, öö ja minns inte?
17. Vad åt du till middag senast? lax med potatis:)
18 Använder du huvtröjor? yee
19. Kan du vissla? Ja kunde när ja va liten, men inte nu längre.:D
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? KARUSELLERNA OCH GOOODISS!!!!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det finns många idioter här i världen så ja de finns de säkert;)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0950
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Haha, de va typ de ändå ja kollade på!
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? De ä väll ume å he ä ju 12 mil dittna borda.
26. Hur många syskon har du? 1 syster
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Asså, mjea tro inte de?
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Domhära film klippen som visas på julafton från "kalle och hans vänner":D
29. Äger du några popband t-shirts? Njae
30. När flög du senast? 2012, när ja for till Turkland
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6
32. Läser du för skojs skull? Gjorde de hela tiden när ja va liten, men nu har ja typ börjat tappa intresset..:P
33. Pratar du några andra språk?Engelska och Spanska svengelska
34. Diskar du din egen disk? Jag bruka typ he allt i diskmaskinen så de bli väll när diskmaskinen är trasig;)
35. Har du gråtit offentligt? Jajjemän
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Jag har två laptops:)
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Njae bland.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? YES! Men mamma är typ emot piercings och pappa mot tatueringar, så vi få väll se hur de bli me de;)
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nä, de tycker ja väll inte:P
40. Kan du kasta macka? Ja, elr ibland, bero på hur bra sten ja ha;)
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nepp
42. Vad har du med dig in på bion? POPCORN och en cola:)
43. Vem var din favoritlärare och varför? ANDERS OCH OVE!!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? nee
45. Vad har du för väder? De ä svart ute nu, så svart?:P
46. Har du en blogg? Dum fråga..
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? J gå inte gymnasiet än:P
48. Gillar du att flyga? Yes:)
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?Ärlig, snäll, omtänksam och almänt awesume;)
50. När sov du senast på golvet? De minns ja inte:P men de vaväll när ja va så trött så ja däcka på golvet:P
51. Vilken är din favoritdrink? COCACOLA<3
52. Gillar du din boende-situation? Jajjemusn;) fast lite närmare stan hade väll inte skadat:P
53. Vilken är din mammas hemstad? Hon flyttade ofta när hon va liten, så de vette fanken:P
54. Din pappas hemstad? LYCKSCHELLE
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte. åtminstone 5, antar jag.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, oftast
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha..ibland
58. Vilken är din favoritfrukt? typ persika elr nektarin <33:)
59. Äger du en digitalkamera? MÄÄPP
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Haha, ni som läser min blogg.. tycker ni de ser ut så??
62. Tror du på liv på andra planeter? Ja, elr ibland:P
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? jag har haft almäna PMS atacker den senate veckan så de är svårt att säga, men den senaste är väll typ Johan som ja minns.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror att det är en man, men ja..
65. Vad var det senaste du åt? popcorn
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? bero på personligheter, inte kön. 
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? De vette satan.
68. Gillar du senap? Ibland, men de ä gött till korv;)
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?  Jag svär väll en lång ramsa för mig själv och bitch slapar mig själv inombords, sen kan ja försöka peppa upp mig själv om jag förtjänar de;P
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? OJA!! om ja ficck chansen!
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? nepp
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nee
73. Tycker du om att krama folk? Jajjemän, men de bero på vem också♥
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Haha, jaaa
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Vargbröder
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? nått i stil med dagotto.. nä skojja, men ja vet inte?
77. Vad är du allergisk mot? morötter, idioter och bullshit
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha, nej?
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? typ edvin elr erik ttro ja.
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Svär till när veckarklkockan ringer, ber nån högt däruppe om att frysa tiden, funkar inte de kan an ju alltid låtsas
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Jag tror de ä nått av alla hundra minnen med mickis, typ som när min mormor blev förbannad för aatt syrran sprang ut utan "riktiga skor" en sommarnatt utan strumpor. HAHA, guud;)
82. Vad får dig att gråta? Jag är mänsklig, så de är inte svårt att räkna ut.
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ögon typ, om nått måste väljas..
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Resten.
85. Vem är din knasigaste vän och varför? Haha, tro nog de ä Ron.. jo de ä definitivt ron <3
86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Hela tiden;)
87. Vilken musikkonsert var du på senast? ojoj, tro de va skolavslutningen;) (om man nu inte räknar rons små konsärer i korridoren så...;)
88. Vad har du för färg på tandborsten? Vit och blå
89. Har du varit med på tv någon gång? vet inte?
90. Har du levande blommor hemma? jyesss
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? svart?
92. Har du körkort? nääj
93. Har du en bästis? Ja !♥
94. Hur ser dina sängkläder ut? Det är ju olika. 
95. Vad får dig att koppla av? träning och Musik♥
96. När skrattade du hjärtligt senast? gör de hela tiden så..;)
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Jag ska bli en awesume sur kärring som sitter och skriker åt ungdommar;D haha nä, men ja vet inte.
98. Vilken var din bästa ålder? När man va ung å snygg ni vet;)
99. Berätta om någonting du ångrar: Finns så mycket, men ni orkar inte läsa allt, så..
100. Något galet du skulle vilja prova? 
Finns oändligt mycket!!
 
 
 

» He said "if you dare come a little closer"

 
Ja for till Julia igår kväll, sov där till idag och komme hem runt 4. Vi såg nå skräckisar och sedan scarymovie, haha, asså måste säga att scary movi 3 är jätte konstig jämfört med skräckfilmen! Hehe, men ja kommer nog inte kunna sova bra på ett tag nu.. Haha.. Och sen va ja å gymma me Tina och Ron igår innan ja for till Julia, ha träningsverk i mageen!! Men när ja komme hem gick ja typ å la me och sov å sen åt ja midda, efter de hade ja mys kväll me popcorn å film me syster:) Vi såg "street dance" och "Valentines day". Båda va jätte bra och klart se värda! Men nu ska ja fortsätta chilla runt i min säng och sen ska ja sova, så gonatt världen;)
 
 
Snygg bild på ja å ankan från när vi va å fjolla runt på Åhlens, haha btw, för er som undrar, ja de va jädrigt svårt att få bort dedär läppstiftet sen;)

» Bättre sent än aldrig-NEW IN

 
Haha, lägger upp ume bilderna nu dåe.. Men ya knåååvä bättre sent än aldrig. Blev väll inte så bra dock, men he orka vi int bry oss om:)
 
 
grön tröja-gina 149 spänn
mörkorange tröja-HM 50 spänn(köppte en likadan fast grå och ja orka inte lägga upp den)
orange tröja-49 kr på gina
jeans- Kaphal-199 kr
svart spets tröja-180 kr
 
 
 
badsalt- ÖÅB
Nagelfil ÖÅB
Fontation- lindex 149
concieler-49 spän HM
 
There you go, upd, ha inte vari den bästa nu men de blir bättre! Ja lova!
 
 
 

» Dom kalla oss för haters

Gjorde små mini ändringar på bloggen. Tog bort nå gamm inlägg som va sen ja nyss börja blogga. Dom finns ju kvar på min gammla blogg, men inte på denhära. Haha.. Måste fixa min design.. SOON! Få gulla me Micaéla.. Hehe.. Asså nu få ni ett klago inlägg.. För nu ska ja berätta för alla er hur jävla värdelös denhära bloggen ärr. Fatta inte att de finns folk som orka läsa den? Lägger typ ALDRIG upp bilder och sånt.. HAHA. Personligen skulle jag nog inte läsa denhära bloggen, fast nu äre ju min egen så ja är ju så illa tvungen.
Men nu ha ja faktiskt vari en jätte duktig tjej och laddat över bilder till denhära datorn så nu få ni en bildbomb från massa random tillfällen;) NJUUT;)
 
 
 
 
 
 

» Mirror on the wall, here we are again

 
Gör en snabbis bloggning nu, och jag vet att jag borde ha tagit kort på vad jag köppte i förrgår, men nej ja hann inte. Men idag jädrar i min lilla låda att ja ska fixa de! Men ska dra iväg på skoter nu innan pappa får dåndimpen. Ser ni en galning på en gul skoter några kiliometer bort från Lycksele är de nog jag, men ha de!♥
 
 

» Emmizz nu

 
Drar till Emmiz nu, vi ska gangstra i ume imorn å  shoppa å ba va! Ska sova hos hon ikväll också, så ingen upd nu då:) Men nu ska ja fan lägga upp bilder p¨de ja köpp dan ja kom hem SENAST! Men nu dra ja så bye:)

» PÖÖSK´N

 
Tjaoo ha firat påsk som förmodligen varje svensson gjort, va ju i Vilhelmina. Kom hem igår från en helg med skoter skoter, kottar, MAT,  film släkt och allt ni vet;) Vi va me i en fisketävling. Gick skit bra! Om man hade fått pris för att man INTE fick fisk hade vi vunnit. En ungjävel fick 10 fucking fiskar?! Och där satt jag mitt i gröten och alla andra ba drog fisk och jag.. Jag satt där som en idiot från mars och väntade på att få fara hem.. Men ja fick med mig en Ahlgrens bil påse så ja. Helt värdelöst va de väll inte;) Va ute hela dan med Blizarden så ja, skotern va de som gällde idag också, Jesper och pappa fick fisk, ingen annan dock.. Blev litte sur, hade vela få åtmindstände EN fisk jävel själv också men icket. Så ja, men nu ska ja se pretty little liars och sura. så hejdå folket.
datajävlen lagga så de bli inga bilder, så detta bli  ett tråkigt inlägg i know
 

» Vilhelmina

 
Vart ju så att vi dra till Vilhelmina imorn och fira påsk. Men vi ä bara där till senast månda, så de bli nog bra:) Ska bo i mina kusiners stuga, som inte ha vatten elr el än. Finns dock ingen täckning där heller. Men kan ladda telefon i bilen och sånt så ja överlever. TYP. Men ska ta me mig datorn också, vet att ja inte kan kolla fb elr nått sånt, men kan iaf ladda den och sånt så vi kan se film:) Men vi ska fara rätt så tidigt imorn, så nu få ni ha de så gött och sen hoppas ja ni fått/får se en massa söta påskkärringar, för de haar jag gjort!;)