» Jag kommer för alltid va er soldat, men om ni tvivlar så stupar jag

 
Yepp skola idag.jävla bajs dag. SO prove sket se, skridskor på idrotten, (HA, jag ramla nog mest av alla i hela klassen tro ja!!!) Och ja.. Dagen va ba almänt skit, ända positiva är att jag tror att jag ska göra HK provet imorn, och jag kan typ allt, SÅ HIMMLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV NU♥ btw, så köper mamma mitt gymkort imorn, och ja, livet rullar på, trotts allt. 
 
 
 
 
 
 
 

» Alla vänner som försvann, må dom vila i frid

Hej folket! 
Bra dag vare idag då! Eller, ja.. Jag har varit helt hjävla cp hela dagen!! Va ba almänt glad trotts en massa motgångar. B.la så vare nån som jävlades med oss så vi slapp ha SO provet, och en massa andra saker. Men ändå så har jag varit så fruktansvärt GLAD idag! Men ja klagar då inte på de! Ikväll blir de kanske så att jag drar och bowlar, får se vad som händer! Helgen blir full rulle de ockå! Imorn drar jag till Skelefteå och hämtar tillbax syster som varit där på läger i fem dar, och antingen imorn kväll eller på sönda, så blire bio, ska dra iväg me nåra å se en skräckfilm. den ska tydligen va värre än "insidous" och "paranorma"l!!! Kommer helt seriöst och bli paroniod som kommer sluta med att jag blir psykstörd och hamna på psykhus! 
Men som ni märker blir min helg suuuuupeeeeeeer! PUSS:*
 
 
 
 
 
 

» Danger is real, but fear is a choice

 
Tja folket! Sjukling här!
Hade feber imorse, vlket gjorde att jag missa ett prov idag. Hk provet dessutom. fuck it
 
 

» Storuman

 
Hola!
Drar iväg mot Storuman om några timmar, stannar till torsdag, och ni ska inte räkna med upd alls faktiskt..
Vi ska fixa en musikal "Stor Nila", jag har huvudrollen är störst bäst och vackrast! Nä ja skojja baraa, jag ska va scenearbetere. Och ja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska syssla med under själva musikkalen men de bli väll nått bra dårå;)
Packat färdigt nu och allt, ska ba skölja av mig en snabbis i duschen äta middag och drar sen då, blir nog bra de!
Puss på er!
 
 
 

» För jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag


» Micaela´s place

 
Chilla just nu vid mickis dator, hon äter och ja.. Hon gilla mat, så de tar nog ett tag.
Vet inte exakt vad vi ska gör ikväll, men nått galet lär vi hitta på, skolfoto på månda, hon sover hos mig från sönda till lörda då, bli bra! 
 
 
 
 

» Känn ingen sorg

 
Va på bio igår med Agnes och Julia.
De va typ en komedi, och den va as orlig! Dog av skratt hela tiden! Men slutet va så jävla sorligt! Grina hela slutet, haha för ni som inte vet så grinar jag till alla filmer;)
grinar till och med fortfarande för disney filmer-love-
Och ja, jag vet att de va länge sedan jag skrev, men orka bry se:P
Helgen bli kung, ska få träffa massa asm folk jag inte sett på ett tag och ba allt!
Nu ska ja göra nå roligt, nu ska jag lägga upp bilder från senaste.. ja.. allt:D
 
 
 
 

» You gave him what he wanted, i gave him what he needed

 
Tja mannar!
Hade skola idag, as usual. De ändå "roliga" som hänt idag va ju typ att sista timmen skippade vi matten för de komme några som skulle snacka om vilket gymnsaium vi ska välja. Jag vet inte om jag tagit upp den frågan här nånstans. Så jag gör de nu. Jag har alltid velat göra nånting i livet, nånting som skulle göra nån nytta. Hjälpa människor. Jag har alltid velat jobba inom vård, hela mitt liv för att vara exakt, utbilda mig inom akutvården här i sverige, och sedan flytta utomlands för att jobba som läkare. De har alltid varit en dröm för mig. Om de inte blir så att jag jobbar inom akutvård, vill jag jobba som veterinär, och därför ska jag välja natur som gymnasium.
Vad väljer ni? 
 
En grymt bra film jag såg ikväll, rekomederas!!!!

» SMÖR

 
Nämmen tjaru!
Micaela hade prova göra muffins i en mugg, och stoppa den i micron en gång för längesen. så provade de denna fantastiska efter middag. Och jo de blev väll bra..(efter andra försöket..) hehe, men ska fara och rida om nån timme, och röra på fläsket mitt;) Btw så rider jag i Umgransele nu, vet inte om jag talat om de? Men ja.. Blev typ less på riskolan när man bara rider i ridhuset liksom, aldrig i stort sett rida ut och sånt, och man gör ju typ samma saker hela tiden och finslipa tills man lessnat.. Men nu ska vi ju typ bara rida ute, men ändå ha tillgång till paddock, så de blir nog bra de! 
 
googlebild
 

» Du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min

 
Hola! 
Chill kväll blev detta jao. Gör absolut ingenting! Gosh. Ska typ roa mig med en serie eller nått sånt sen:P Ska som sagt till Ume imorn och spendera pengar= underbart! Hoppas bara inte de bli detta bajsväder imorn som de är nu! FYFF*N!Haha, btw, råkade ha rumsfönstret öppet när de regna som värst + att jag hade somna, så de blev något se blött på fönsterbrädan!;) AHAH! Jag är bäst, jag vet!
Ska nu roa mig med nått, PUSS
 

» VILHELMINA

 
hejsan!
Befinner mig just nu på en madrass i mina kusiners hus som ligger i en liten by ca 2 mil utanför Vilhelmina. Ska dock snart ta mitt pick och pack och dra mig hemmot med mamma och min syster, för att hinna träffa pappa som snart ska iväg å jaga. Okej de låter som han ska va borta i 2 livstider, han ska va borta i 2 dagar.. HAHA!
Gårdagen va bra, hängde me tim eftger middan, såg 2 filmer: Zombieland och Cabbin in the woods, som skulle va en skräckfilm. Och nej de vare inte, de va ju typ en komidi?! HAHA, men nu måste jag säga hejdå bloggen, ses i lycksele. 
PUSS