» people say goodbye in their own special way

Jag hade avlägsna släktingar på besök här i Hedlunda, från Tyskland och Stockholm. En gammal man berättade om sitt liv (vi hälsade på honom när jag  var liten hemma hos honom och hans fru i Stockholm.) Han berättade om hans karriär och alla resor. Den mannen har varit nästan överallt. Jag lovar. Och han hade så mycket att berätta om så många platser, och ja kände bara "wow" jag vill också liksom. jag vill också resa jorden runt, se och lära mig språk, kulturer, andra människors vardag. Det är nånting jag lovat mig själv. Och då inte bara en vecka, eller månad utan att ta sig tid till att verkligen resa. 
 
 
 
 

» titta på mig nu, du tittar inte som förut

 
För ett tag sen när isen börjat smälta va jag och pappi och sjösatte "Titanicen" och då passade jag på att fota Jungfrufärden för i år
 

» avslutningsmidda

 
Avslutningsmiddan var jättekul! Alla var jätte fina, med klänningar, kostymer, skor, slipsar, flugor och kavajer!
Haha, hade höga förväntningar på kvällen men den levde verkligen upp till dom alla, tack alla ni som var med och gjorde kvällen så himla bra!
 
 
 

» 16 basst

 
6 juni idag, vilket innebär att jag fyller år. Maja fyller också år idag så grattis till henne med! Dagen firades med bra väder, tårta och flaggan i topp. Önskar nu er alla en övrigt bra kväll, de tänker i alla fall jag ha. 
 
 

» fulfoto

 
vi hade fulfoto då vi skulle va Hippies, himla kul va de då i alla fall!