» Plugg.. typ

 
Skulle behöva plugga till en massa saker, men lyckas inte! HATAR verlkigen när de blir såhär.. Vill men de går bara inte. Ska ut med brädan bakom skotern sen.. Elr ja.. De bero på om mammut inser hur mycket jag har pluggat ikv.
 
 
 

» The sound of silence

 
Dagen va bra! Haha, HK:n va BÄST! HAHA, gud va ja garva, gjorde min dag!
Har världens tränings verk sen igår! Haha, känns som om nån slagit mig med en hammare hela natten:P Gud ändå, varje cm av min kropp typ dör varje gång ja rör mig;) Haha, men vi har skidor imorn på idrotten också. Men ja har inte brutit ihop än, och kmr inte göra de imorn heller.
 

» FoReVeR aStOnE

 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? -Hon hade vari namnlös, för ja har idé torka.
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - fiskbullar, ärtsoppa, ravioli
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - i don´t remember..
4. Har du bra självförtroende? -ibland, men sällan när jag behöver de
5. Äger du en onepiece? -nix
6. Snusar eller röker du? - ne
7. Beskriv ditt drömutseende.. - magruter, brun, tjockare hår.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - kenza
9. Den senaste du kysst - 
10. Den du saknar - saknar många

11. Den du senast sov över hos -

12. Vem skrev du senast med på Facebook? -mickis
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? -yes
14. Vad väljer du, godis eller chips? - GODIZZZ<33
15. Hur många har du haft sex med? - noll
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - 
17. Har du rykten efter dig? har jag säkert
18. Din absolut sämsta egenskap? -  jag blir förbannad över måsaker
19. Din bästa egenskap? - ja ä typ oftast gla

20. En låt du är beroende av just nu - finns mååånga;))

21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? -  min telefon är död, så how should i know?
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej
23. Kan man vara vän med sitt ex? -beror på..

24. Har du kysst en kompis? -nej 
25. Hur ofta dricker du alkohol? -ja dueh
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - idioter
27. Har du provat på droger någongång? - nej, usch
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - tror inte de, är för avancerat
29. Vad handlade din senaste dröm om? - senaste ja kom ihåg var nå shit om att vi skulle bygga ut vårt hus mitt i vintern och de va nån himmla sälgrop bredvid vårt hus och ja.. sånna normala stuffs
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? -man talar inte om en kvinnas vikt.
31. Hur lång är du? 1,64
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - 

33. De bästa svenska skådespelarna? - 
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? -twilight 
35. Ditt humör för tillfället? - tråkig
36. En vacker person -Micaéla Hedin
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? -Sometimes, elr inte sånna från typ Stocholm direkt ådå men.

38. Vem kramade du senast? - hard to say..
39. Vem träffade du senast? -min mammut
40. Är du kär just nu? -.cind of
41. Någon du vill träffa -finns många
42. När grät du senast? ja du.. minns inte
43. Sminkar du dig varje dag? - ne
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - pappa
45. Är du helsvensk? -jöö
46. Den bästa bloggen? - MIN!! HAHA, nä men I DON´T KNOWE??
47. En artist du inte gillar - Mig själv.. och karolina of ugglas
48. En artist du gillar - många

49. Är du en nagelbitare? - näpp
50. Vad vill du bli när du blir äldre? -  RIK♥
51. Vad längtar du till/efter? - FJÄLLEN♥
52. Är du blyg? - Typ

53. Berätta något ingen vet om dig? - Jag är en dålig förlorare

54. Varför fyller du i detta? - jag har inget liv.:D

55, Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? - Att jag inte är riktigt som alla andra..
56. Hur kommer du bo till våren? - I samma gammla stökiga rum
57. Vem hade du senast en dispyt med? - 
58. Vad har du dåligt samvete för? Finns myche
59. Hur ska din pojk/flickvän vara? Listan kan skrivas lång, men ja. gärna lite längre än mig, snäll gullig, omtänksam, ha humor och ja sånt U know
60. Vad tänker du på just nu? Ja måste sova snart, hade lovat mig sjäv att gå och lägga mig TIDIGT för en gångs skull.


» Jag blir så dum av dig

 
Hela familjen sitter tillsammans i soffan och ser "Så ska de låta".  Kan medela intresse klubben att jag har hysteriskt ont i röven! HAHA, ja ramla på vägen med brädan.. Lova att ja kom få en röv som är blåare än blåbär... Känns så nu iaf..;))
Kvällen har spenderats framför Walking dead med syrran, vet inte om ja kmr lyckas sova ikv;)
HAHA, nä men. Skola imorn då. Den kan ta sig! Längtar till vecka 11, om allt går som planerat då så far hela familjen + pappas 2 bröder och deras familjer och hyr en stuga i fjällen! Vi är där i ca, 4 dar isf. Om vi nu far. Bero på om syrran får ledigt från skolan..
 
 

» Born to die

 
V aju som sagt på Duvancup igår, gick inte så bra för WO, men hade kul iaf.
 
Har åkt snowboard bakki skotern hela dan!
Så himmla skönt å va ute en dag för en gångs skull. 
Ha sakna skotern länge nu. Men de har varit på tok för kallt för sånt, ville dra me pappa till Avan och pimpla, men han va dyngförkyld, så de sket sig. Men ja, nu blire Walking dead, och kvällen är oplanerad.
 
 
Snor en bild från Ankan;))

» Walking dead

 
Ja å syrran sitt å se "Waklking dead". -FY FAN- DÖÖÖr! Den va jätte läskigg jue.. HAHA, tro varken ja elr syrra kmr kunna sova inatt;PP Imorn dra ja å brudzen på duvan kupp. Far väll dit efter lunch nån gång, och sen stanna ja å Zascha till 12 nån gång. (Om allt går som planerat då.)
Men tja då.
 
 

» Two can keep a secret if one of them is dead

 
Prata me Mickis på skype, HAHA, natthumor..
Kl 10 i 7?
Haha, asså VAFAAN?!!
Men ja, man få va som man vill när man inte blev som man skulle..;)
 
 

» Never trust a pretty girl with an ugly secret

 
Statistiken här på bloggen har börjat dala..
Igen.
Men kan väll va för att jag inte bloggar lika mkt också.
Men ja, igår vare en jobbig dag.
Onsdagar är alltid jobbiga.
Fan strässigaste dagen i veckan, ändå så slutar jag 2.
Kl 3 äre konfa, får alltid fara 20 minuter tidigare, har ridning då.
Men ja, idag vare en ganska tråkig dag.
Bara tråkiga lektioner.
Hosta som en jude hela dan.
BLÄÄÄ, vill INTE bli sjuk!!
Usch!
 

» Nothing to fear, when U are near

 
Klagar alltid på att jag har ett "så jävla tråkigt liv. Händer aldrig nånting, och så.." Dom flesta, har säkert tänkt så nån gång. Men insåg idag, att så är de inte alls. Har faktiskt haft en himmla tur. Saker som jag ser som  "tråkiga" anser nån annan som lyx. Har insett sånna saker idag. Har folk i min närhet vars värld krisar hela tiden. Inser också mer och mer lixom att, min vardag går ihop med deras, min ksk inte var den mest intressanta idag, men gjorde de bästa av den för att stötta en annan person. Vet också, att dom jag stöttat idag, kan vara dom som lyfter upp mig imorgon.♥
 
En störd bild som Julia tog idag, den var så himmla ful så den va värd att lägga upp;))

» If you can´t sleep at night it´s because youre awake in someones dream

 
Pratar med Tina på Skype nu.
Alla andra dissa oss..
Men ska Gulla me Jocke tills han kmr  tillbaks..Annars kmr jag och Tina våldta han när han sover.
Det är hans val...;)
 
 

» Don´t like me, fuck you then

 
http://24.media.tumblr.com/50a85258b415e52bf9cf912faf6089f7/tumblr_mglk3kFFWG1rrqglzo1_500.gif

» Även om himmelen faller ner

Va ju som sagt i Vindeln idag. Gick så bra som de bara kan gå! Tog guld i allt ja tävla i(vilket var allt förutom medleyn) Sjukt glad! Men dommarn elr vad man ska kalla dom?? Va iaf sjuuuuukt schyssta! Skulle egenterligen blivit discad för en vändning på ryggsimmet, men ja. Men hade verkigen riktigt tur med "dommarn" då. TAHAHAA!! Men den som hade mest tur var nog ändå NIKITA BJÖRNEBÄCK med Sverigies vackraste vändning! Asså GUUD dog!;)) Hon simma 100m medley (medley = man simmar alla fyra simsätt, i dehär fallet vare ett simsätt per läng.) Men när man vänder från ryggsim-bröstsim ska man typ göra en bakåt volt ist för en vanlig frammåt(??) Har själv aldrig simmat de, eftersom ja inte lärt mig de än.. men hon gjorde nått hel udda och råka slå fel och hamna på banan bredvid(som i dehär fallet var Rons bana) HAHA, och hennes min när hon komme upp... OJJOJ -dog-! Men hon fortsatte simma och blev inte discad, och tog guld för den grenen;) SJUUUKT snäll "dommare" som sagt.;)
 
dehär blev dock ett sjukt långt inlägg , men de tyckte jag var värt! 
Bilder på priser kmr imorn, för orkar inte göra sånt skit ikv;)
 
 
 
Och sen har vi vår egen klubb maskot "MR ISBJÖRN" elr nått sånt..
Namnet kan diskuteras..
Oh shit.. Ron kmr döda mig för dehär.
TIHI, men defår de vara värt.. YOLOOO
 
Tog bilder från "http://nevergoofullretard.blogg.se/"
Vill ni se fler finns dom på "http://thedifferens.bloggplatsen.se/"

» Man få va som man vill när man inte blev som man skulle.

 
Jahapp, då ha man hunni träna och tjocka sig på samma dag..
Tihi, kände mig så jävla duktig, för ja hade vari i gymma..
Jammen dehär kändes ju bra.
Nyttigheterna höll ca... 2 timmar;))))
 
 
Jag ä ju som ja ä..

» Sweet is fat crying

 
Va och kolla om praon på veterinär station.
Dom ska typ ringa upp mig på onsda, om dom inte gjort de då så äre ba å fara dit igen.
Men tro ändå dom göre..
Men efter de  for ja me pappa och gymma en stund.:D
Behövde verkligen de!
Älska "kicken" man få när man typ ha vari och träna!
 
Tävling i Vindeln imorn då...
Oh shit, nervös som fan!
 
 

» Det är bara på liv och död

 
Gomorron folket!!
Vakna just, så ja ha lite bråttom..
Men ja, vi skulle haft skidor på morron, mrn de är -30 så vi slipper!!:DD
Så nu ä ja glad iaf..
Men de är nog INTE Zascha..
 

» I´m having one of those days when my middle finger is answaring all my conversations

 
 
 
 
Den här dan gick helt åt helvette..
Fan orka inte..
Allt kan dra åt pipan.
Ja ä typ förvirrad, arg och typ allt..
Oh shit..
Hatar när man får information, och sen blir man förvirrad..
Ungefär som när man ser en serie och börjar med att se de sista avsnittet..
Man fattar 0.
 
 

» The pain you feel today is the strench you feel tomorrow

 
Va å träna ikv..'
Gick väll bra..
(typ)
Tävling i Vindeln på lörda!:DDD
TAGGA SATAN!!!!
Tihihihih, om nu min mammut låter mig fara...
Men ja ska tammefan gå om de nu bli så!
För till Vindeln SKA ja !
Å så enä me de!
Dom som säg nå annat kan gå och ta se!
(no matter if it´s my mammut or my läkare!)
För nu jädrar ha ja träna för dehär och då jävlar ska ja göra deja träna för!
För annars ha ja träna i onödan.. 
Och ja ä ingen person som tränar för att träna, utan ja tränar för att ja vill nått me de..
 
 

» Skit i honom han mår inte bra

 
Pratar med min mupp på skype nu.
Men hon va å duscha å fika å allt vare nu va, så ja hann ju göra ett och annat..
Prata me nå skåniga vare bla,)
Tihi, jammen he gick ju bra..
Typ...
Fick damp på dom flera gånger..
Men ja..
Nu ska ja sova..
Upptäckte just att de inte är smart att blogga nr man ä trött..
GONATT♥

» Enjoy the little thing in life, for one day you look back you´ll realize that was big things

 
 
MIIIHHHI ja kolla efter en bakbok, och ja hitta domhär CP bilderna på ja å n¨gra i släkten..
HAHAAAA dööör!!!:DDD

» I´m on "i don´t give a fuck" diet, iv´e lost 10 assholes already.

 
Komme nyss hem från skolan, den rulla väll på som vanligt.
Förutom att vi slapp spanskan:DDD
Men far och tränar ikv, så de bli nog bra:)
Lär behöva lite träning.
Inte tränat på ett tag, hinner inte med.
Men nu jädrar!
 

» The last airbender

 
Sitter och ser "the last airbender."
Innan de såg ja "Pirates of the carribean, 4:an".
Ikv, blire en väldigt lugn kväll, möjligen lite plugg härimellan också, 
tror inte de blir mer plugg idag, så Gonatt.
 

» As i look up from the ground, i see darkness all around

 
Komme just hem från skolan.
HAHA, nä ja klev av bussen hade Linuz typ tänkt kasta en snöboll på me.
Fast då rädda Philip mig, och knuffa undan Linuz.
Då knuffa Linuz ikull Philip, då blev Philip förbannad och knuffa ner Linuz i snön 3 gånger..
HAHAAHAHA MIN DAG ÄR GJORD!!!!:DDD
 
Men när Philip va hemma så tänkte Linus knuffa ner mig i snön, så ja fick typ sätta mig ner:P
Hehe, men ja klara mig utan snömulningar idag iaf:D
(Fast ja hann snömula Moa, tihii)
Fast ja lär ju få igen de imorn dock..
HEHE, men hoppas alla ni också klara er från sånt idag;)♥
 
OLDIIEE

» Måndag...

 
Skola idag, få skjuts av mammut så ja slipp åka buss:DD
Men ja nu måst ja skynda me iväg snart så HEJDÅ
 
Fuck school

» I know the pain, hold it one more day

 Vart inte så vi for till varkken backen elr badhuset idag.
For till Hotell lappland ist och bada.
Sen for vi till Park hotell.
När ja komme hem satt ja å såg "Brides Mades". 
Haha, jätte bra måste ja säga!
Men gonatt
 
Kvällen spenderades med dessa vackra brudz.
Gammla bilder dock, men ajja 

» Old enough to know better, too young to give a fuck

 
 
Vet inte om vi far till backen idag, de ä så himmla kallt.
-17 ska de va runt 1, men vi ska avakta till kl12 så få vi väll se då.
Far vi inte till backen tro ja vi f ochar bowla, men ja HEJDÅ
 
 

» Medans vi faller

 
Kvällen börja me att ja va me Mickis och såg "taken 2"
sen komme Oskar också dit, runt 9 ksk?:P
 
Imorn blire till å fara till backen, om de nu inte blir för kallt.
Om de nu bli för kallt far vi på badhuset och nörda oss tro ja:)
Sen ät vi på nån resturang, he bli nog bra.
 

» Vi är inte som alla andra, men vi står bakom varandra

 
TIHIHI, kolla va ja hitta för gammbilder på Mickis dator;)
Dom flesta ä från sommarn 2012, men vissa är tagna lite tidigare
 

» Ta mig till platsen där idioten inte finns

 
Tja tja bloggen!
Emma for hem runt 4 och mickis for runt 5.
Vi hade tråkigt så vi satt och såg Taken.
GUUUD så jävla bra den va!!
Haha, vi satt å skrek "DÖDA HAN" "SPRING" "SKJUT HAN!" "DÖ INTE" "NEEJ INTE DUU!!!"
Och sen satt hon typ och nöp mig..
HAHA, ska se 2:an så snart hon ha äti klart, kmr va duktig på att upd, under tiden.
Så ni vet;)
 

» They can´t scare me if i scare them first

 
Emma är påväg hit nu, så ja bli inte forever alone.
Mcikis ksk också kmr, om hon inte har feber elr nått altså.:)
Vi ska iaf göra en kladdkaka av nått slag.
För de ha ja bestämt!
Asså ja kom å bli fet snart..
Äter kakor hela jädra tin.
Men ska snart börja jämna ut de med träning, träning och träning!
Vi skulle ju som sagt ksk få börja gymma också med simningen, så he bli bra;)
 
REPRIS
 
 

» Natthumor? Oh yes

 
 
HAHAAHA:DDDDD
Still talking to mickis.
Ksk ä me hon om ja inte far till backen imorn.
För ja vet int hur de blev me de, imorn elr på sönda?
Måst ringa åt dom imon å upd, mig;)

» You´re so fake barbie is jealuse

 
 
 
 
 

» I´m lost, but can´t be find

 
Har bäddat ner mig i soffan och prata me Mickis, prata om allt och inget;)
U KNOW.
Tihi, men ja ha inge å skriva egentligen..
Skriv egentligen för å se sådär "almänt cool" ut så micis tro ja typ skriv me nå people..
Men kvällen bestod av paj, mys, spotify och sen så visa pappa nå program som han såg när han va typ 7 år..
HIHIHIHI jätte kul, fast neeee..
Men hejdå.
 
 
 

» Pantad och såld

 
Ikv, lär de bli en ganska lugn kväll, 
ska se nån film och sånt.
På sönda ska ja va å ränn omkring på stan å boxliden och sånna saker med några.
Men he bli säkert bra;)
Hiihiii ja å mamma ska fixa nån jädra paj, och båda ä lika lat så vi satt typ å halv skrek/diskuterade vem som skulle he in den i ugnen, jag va tjuri så de blev hon:DDDDDD
 
 
 
 

» Våra brister gör oss till människor

 
Komme just hem från KU:n.
Måste faktiskt säga att ja vart besviken på den där magikern.
Han gjorde ju typ inge.
Han typ sto å prata om sitt liv och sånt skit.
Men sen tog Zascha min telefon och skicka random sms till folk...
Inte lika kul de, men julia va nog värst...
Sen vare fika, och då servera dom KAKER:DDDDD
 

» Du kan läsa mina rader, bryr mig inte hur du tar de

 
Ha nyss äti, skolan va bra.
Förutom lite snö i nacken, du vet vem du är..
Vänta du bara, hämden blir ljuuuuv....
Men ikv, ska ja fara på KU med Gasken och Slasken, för de skulle typ va nån "magiker" där,
och man ska ju fara på 3 st så ja..
Va tydligen ganska många som sku fara iaf, så bli då inte "Forever Alone":D
Men hejdå
 

» En dator utan internet är som ett förhållande utan känslor, man spelar bara spel.

 
Ja sitt i korridorn å ba chilla me några.
Ska ha spanska snart, men lennart ä borta.
Så vi ska typ ha Leffe...
Igen.
 

» Vi växer upp med känslan av att ha förlorat

 
Skypa fortfarande med Mickis, haha, 
Bara så alla vet så ska Mickis söka till X-factor 2013.
Bara för att hon ä så jävla duktig på att sjunga!
Elr hur vare nu igen...
Men ska dejta kudden snart, så Bye
 
 
HAHAHA!! Snodde bilden från http://nikkiedocka.blogg.se/

» Never mistake my silence for weakness, no one plans a murder out loud

 
Sitter i min ensamhet och lyssnar på rabih.
Elr inte så ensam egentligen, har Mickis att prata me, så he ä lugnt;)
Men de sket se me att kolla serier, för Walking dead fanns inte på swefilmer, elr joo, men inte 1,2,3
så då sket jag i de, så ja tänkte ja se vampire diares, sket i att dom tagit bort typ 5 avsnitt.. 
Men då fatta ja ju inge så de sket sig också.
Om ja ska se de nån gång, ska ja faan ha jävligt tråkigt!

» Spring för livet, jag är ur balans

 
Skolan gick bra, va ganska kul, förutom att ja å Julia blev inlåst på toan,
men annars ha dagen rullat på som vanligt;)
 
Komme just hem från konfan.
Va fan kul!
Haha, vi körde nån lek som gjorde min dag! HAHA;)
Mkt skratt blev de då iaf..;P
Men tänkte kolla vampire diares, men då jävlas Swefilmer me me,
för då finns inte alla avsnitt osv osv..
Nu ä ja sur så nu ska ja kolla på Walking dead iställe:D
 

» Hamnar i himmelen där änglarna gråter

 
Va första skoldan idag, men allt gick på som vanlgt, förutom att de blev må körnstigt på morron, men annars gick allt finnt. 
Hihi, men ikv, va ja å träna och sånnt. 
Hoppas att simningen fixa gymkort!
Va först tänkt att vi som va 14 i simningen skulle få gymma gratis också,
men få se hur de bli..
Men sen skka ja se nått avnitt av Vampire diares, fundera på att börja se serien "walking dead."
Många som sagt att den ä jätte bra, men ja ha typp ingen tid över,
så ja få väll börja kolla den om typ 50 år elr nått;)
 
 
HAHAAHAHAAAA DÖÖÖÖR!!!!!:DD

» Hamnar i himmelen där änglarna gråter

 
Va första skoldan idag, men allt gick på som vanlgt, förutom att de blev må körnstigt på morron, men annars gick allt finnt. 
Hihi, men ikv, va ja å träna och sånnt. 
Hoppas att simningen fixa gymkort!
Va först tänkt att vi som va 14 i simningen skulle få gymma gratis också,
men få se hur de bli..
Men sen skka ja se nått avnitt av Vampire diares, fundera på att börja se serien "walking dead."
Många som sagt att den ä jätte bra, men ja ha typp ingen tid över,
så ja få väll börja kolla den om typ 50 år elr nått;)
 
 
HAHAAHAHAAAA DÖÖÖÖR!!!!!:DD

» NEW IN

Haha, ja nu ä ja så efter att ja inte lagt in kläderna som jag köppte när ja va i ume me mickis,
så jag gör de nu. va ju i Ume igår också,
så lägger givetvis upp dom bilderna nu också;)
 
              korshalsband ginatricot 40kr                                                                         armband KICKS
jätte stor tält tröja 49kr ginatricot                                           gina tricot 99kr
           ginatricot 199kr                                                                                                           ginatricot 199kr
 
jeansVeroModa 365            body lotion 20kr, parfym 49,50kr från HM och en kokos nöts salva 60kr Bodyshop
 
Asså jätte dålig kvalla och skit, men äsch, ni få stå ut;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

» Kommer aldrig glömma skiten som du gjorde mot mig

 
 
Bli så att ja sov hos Annie imorn, tsm med några andra.
Sen på månda ta vi bussen till ume, kmr bli grymt!:D
Men måste dessvärre till kyrkan imorrn kl 11..
Åh fan, palla inte konfan nu asså!!!
 
 
REPRIS(i think?)

» You can hate me, but never break me

 
Kvällens planer blev inställda, blir imorn ist.
Vet inte vad jag gör ikv.
Tar de nog bara lugnt..
Men vill passa på att gratta Zascha!!
 
 
GEATTIS VÄNNEN MIN!♥

» Släpp allt, känn hur vi lättar

 
Yes, va på midda hos "Babban" ikv.
Älska hennes köttbullar!!!
HAAHA, har alltid gjort de...
Men sen for vi hem runt 8 och efter de har ja tagit de lugnt.
Bäddat ner mig i soffan och nördat mer Vampire diares.
Haha, ja skratta åt alla andra när dom sa att dom va "fast" och "höll på att nörda sönder de".
Tyckte inte den serien va såå himmla bra förr, men vad händer nu då?
Jommen klart som fanken ja ska bli fast i just DEN serien för de..
 
      
 
Haha, ja vet de blev en fjutt bild men nu är jag lat och skiter i de

» Jag är en apa som liknar dig

 
Jätte fint väder ute nu, bli faktiskt lite avis på syrran som for till boxliden idag..
Så nu ä ja "home alone". 
Ska försöka roa mig sälv och gå ut och hitta på nått:)
Ikväll vet jag inte vad ja ska hitta på, men ja hejdå
 
 
 

» Remember when i told you i was ok? I lied

 
Sitter hemma hos Aggan nu med Annie.
Vi ha typ gjort nån random film, som blev jätte sjuk å konstig..
HAHA, men vi skulle redigera den men då dog ju Aggans kamera så vi hinner nog inte de.
Ja å Annie ska hem snart så..
Men ja hejdå..;P
 

» This time i blame you

 
Snabb blogga lite nu då.
Drar till Agnes aldeles strax:)
Ha inte fått nått gjort idag..
Hahaa, de ändå ja ha gjort ä å se vampire diares och sen Madagaskar;)
Men ja.. hejdååh
 
Drar till denna tokfia nu då.. 
Får ursäkta men har ingen bättre bild för tillfället;)

» Hörru "kompis" helvettet hälsar

 
Prata me Agnes på skype, kvällen tro ja kmr spenderas me hon å Annie.
Ksk följ me dom till ume på månda också..
Få se..
FOTO OCH REDIGERING MICAELA HEDIN
 

» God made us best friends cuz he knew our mom could´nt handle us like sisters


» Sweet as sugar hard as ice, hurt me once i´ll kill u twice

 
Tro ja drar till mickis efter lunch.
vet inte va vi hitta på..
Men först ska ja nööörda vampire diares;D
 
 
FOTOGRAF MICAÉLA HEDIN

» There´s always one person you´ll hate for no reason

 
Asså ja ha börja inse en sak..
Ja hata typ alla..
Okej.. Alla va en stoor överdrift..
Men ja tro faktiskt alla har nån eller några "speciell" person som man ba inte tål.
Så äre iaf för mig
Utan andledningar egentligen..
Elr joo, de finns några ganska så bra andledningar egentligen, när man tänker efter..
 
bild sen igår:)
 

» Man får kriga sig fram så man inte ramlar och dör

 
Va ju nyår igår, och Mickis sov hos mig som planerat.
Hon for väll hem runt kvart över 5 idag.
Vi ha int gjort se mkt, förutom å noppa ögonbryna, fota, fota och fota)
Hihi:)
Men ikv, ska ja skypa me hon och sen nörda vampire diares:D
 
 
En bild sen igår kväll;)