» brännboll på furuvik

  
 
 
 
 
 

» take me to a place where all the doors are open, a lovely little place where no one`s broken

 
 

» byabarn

 
En vacker vårdag för inte så längesedan, var jag och syster ute och åkte skridskor på en rusen liten plätt på åkern. Jag hade denhär galna idèn att fota medan vi skulle de. Och jo. De gick ju jättebra..
 
 
 
 
 
 
 

» Beacuse, little girl, i want you to play witch his cards. He cheats to

 
 

» -hapiness-

 
Jag och mamma skulle beställa mörkläggningsgardiner till mig, på grund av att jag inte kan sova när de är ljust. Så jag vaknar varje morgon mellan tiderna 4-5.Och nu när vi beställer dom står de att jag kommer få dom 10 JULI. Men jag hoppas jag vänjer mig vid ljus och allt. Men bortsett från alla sömnlösa mornar, så är mitt liv pretty damn good. Och jag inser att jag kommer sakna livet, lite längre fram. Precis som de är, just nu. Vi får förmodligen våra klasströjor imorn också, så de är också bra! 
 
 
 

» valborg

 
Somliga människor har klagat på min svenska härpå bloggen, och jag ska nu hädanefter försöka skriva bättre.
Var ju Valborg igår, firades hemma i Hedlunda. Blev dock inte kvar där så länge, Maggan var sjuk vilket betyder att cafeterian var stängd. Så drog ner dit runt åtta tiden, såg majbrasan tändas, klockan nio blev det fyrverkerier och efter de var de hemfärd. Det var en förkortad version av kvällen, idag har jag sett portkod 1321 (för 2443243 gången). Ikväll blir det grillning med några, men lär inte stanna ute länge, Julia hämtar mig halv nio imorn och vi drar sedan till Ume.(updatering i helgen är inget att förvänta sig.)