» Örträsk

Bloggen har varit död ett tag nu men. Jag har varit sjuk så skyller på det;) men ha inte lagt upp bilder sen helgen så gör de nu och låter dom tala för sig själva, btw, om de nu bli nå jox så äre för att dehära ä mitt första mobilinlägg me ny telefon; ) feeling teknisk!
 


» I might miss what you said to me

 
Jag och mamma hade världens snack igår kväll. Skänns bra att veta att de alltid finns nån man vet alltid kmr backa upp en! Hon kanske inte är den enda, men de skänns ändå skönt att veta, för ja vet att min mamma backar upp mig oavsett vad. Men helvetet va förbannad ja va igår. Jag å Mickis på skype.. Asså ingen hade nog velat träffa oss då.. Hon ksk va snäppet argare ändå. HAHA. Men köper telefonen av zascha idag, tagga satan!!!
Men behövde verkligen skriva av mig nu. Så nu drar jag till skolan. See ya där.♥
 
Btw, när ja köppt telefonen av zascha blir de mycke böttre bild uppdatering! jag lovar.

» Want a perfect woman? Go buy a barbie

 
Nu jädrar i min lilla låda är de bestämt!!!:D Ska köpa zaschas pappas telefon till veckan(nästa vecka)! GUUUD så jävla sköönt me en annan telefon! Så himmla less på gammtelefoner.. BLÄÄ! btw så äre en Samsung galaxy S 3 som ja ska köpa:) Inte för att du kommer läsa dehära, men tack Zaschas pappa för ett väldigt fint pris till en jätte bra telefon!:) Men nu äre så att mitt rum är KAOS så måste städ de nu, men ha de bra nu alla fina!♥
 
Nu ksk de inte syn så bra på bilden, men den är mörkblå den ja ska köpa:)

» Hemma

 
Tja folket! Hemma igen nu dah, skola imorn.. Skitkul-inte- Men ska lägga upp bilder från när vi va oppa fjälla, men dom ä ju på syrrans telefon så ja. Och hon ha damp så man måst jhu tammefaan först sno den och sen hacka sig in på den.. Och sedan överleva damp attacerna när hon upp täcker att den ä borta. Mihi, vilket inte är de lättaste måste jag ju säga. Ska gå å lägg me snart, så ja inte bli så jäddrans trött imorn. Men håll ögonen öppen etter bilderna som läggs upp så snart som möjligt.
 
Men sen vill ja bara tvär gratta världens finaste och bästa vän!  15 jävla år! Finns ingen som är lika bra och galen, konstigt knäpp humor som duh! Från vaggan till graven! Kommer aldrig släppa dig fina vän! Du och jag livet ut!♥♥
 



 

» Lycksele NEVER fjällen EVER

 
Drar nu då, elr ja, vi äter middag och sånt men SEN dra vi!:DD Va ju sista praodan idag då, fick sluta ett och sen fick ja en pringles och en stor cola:D Mihi, sk tjocka mig på skotern resten av veckan.och i helgen ochså för den delen;)) Har packat klart och sånt, haha, låter pappas vackra ord beskriva packningen vi har med oss: de se ju för faan ut som vi ska ut på nån jävla polarexpidition!! Hehe, men nu ska ja å pappis fara å tanka skotrarna, Så hejdåh osv osv, för nu jäklar drar jag världen!
 
 
google♥

» You got me begging

 
2:a praodan idag då, gick väll bra. Hehe, men va blodpudding till luch-yamyam- elr hur vare nu igen? Men kvällen bestod av att packa de sista och lite muffins bak. Men dom muffinsarna kan ta sig i röven. Fan, tro ja brände dom allihop.. BLÄÄ!!! Men nu vet ja inte vad ja ska göra.. Jag tro ja ska sörja dom förbannade muffinsen. Byeee
 
Bild på dom 2 värsta, syns dock inte så mycke i webcam då memn

» Jag lever

 
Bloggpausen är nu över, kände att de var längesen jag skrev nu. Nog för att de bara var tre dagar sen, men ändå.. Fick bara nått bloggryck helt plötsligt:P Men sportlovet bestod av skoter, skoter skoter och chokladbollar ♥ Mihi, saknar simningen så in i helvetet, men har inte tid/ork och sen är jag förkyld. Kan inte simma då. Så ja, men ska se topmodel sverige ikv, så ja. Men har börjat packa så smått till onsdag, önskar tiden kunde gå lite fortare. Av många skäl. Inte bara fjällen. Ska till fjälls på påsk också btw!:D Fan bästa stället på jorden! Hehe, men ja, Va ju första prao dan idag också, den flöt väll på. Gick ganska snabbt ändå. Typ. Men för ni som inte vet så är jag på Ica södermalm, så kom gärna och säg hej åt me! Skulle bli gla för de;)  Men dehär blev ju ett långt inlägg. Haha nåbady kmr läsa hela dehär,, Men ja ä forever astone, och nu ska ja fortsätta me de så hejdååee♥
 
 
Vadå random?
 

» Jag lever

 
Bloggpausen är nu över, kände att de var längesen jag skrev nu. Nog för att de bara var tre dagar sen, men ändå.. Fick bara nått bloggryck helt plötsligt:P Men sportlovet bestod av skoter, skoter skoter och chokladbollar ♥ Mihi, saknar simningen så in i helvetet, men har inte tid/ork och sen är jag förkyld. Kan inte simma då. Så ja, men ska se topmodel sverige ikv, så ja. Men har börjat packa så smått till onsdag, önskar tiden kunde gå lite fortare. Av många skäl. Inte bara fjällen. Ska till fjälls på påsk också btw!:D Fan bästa stället på jorden! Hehe, men ja, Va ju första prao dan idag också, den flöt väll på. Gick ganska snabbt ändå. Typ. Men för ni som inte vet så är jag på Ica södermalm, så kom gärna och säg hej åt me! Skulle bli gla för de;)  Men dehär blev ju ett långt inlägg. Haha nåbady kmr läsa hela dehär,, Men ja ä forever astone, och nu ska ja fortsätta me de så hejdååee♥
 
 
Vadå random?
 

» Bloggpaus

 
Upd, har varit värdelös dom senaste dagarna:P Men har inte känt taggen för bloggningen. Känns bara jobbigt, så den kommer nog fortsätta vara värdelös ett tag. Därför tar jag bloggpaus på obestämd tid. Tills "bloggtaggen" är tillbax. Men ha ett ha liv så länge.
 

» Every time we tusch, i get this kind of rusch

 
Tja! Har varit duktig och städat rummet!:D Känner mig stolt. Pappa är påväg hem nu och ska skjutsa upp mig till stan, så ja få ta den sista jävla livmoderhalssprutan.. Men dom är ju tvunget å göra så jävla ont. BLÄ. Haha, och ja är jätte sprut rädd.. Har alltid varit de typ. Men ja, jag ska blogga mer ikv, om jag nu överlever dehära;) Hehe.
 
 

» Marknad

 
 Va ju på marknan med brudz ida. Va skit kul! Haha.. Men jivlurt va kallt he vart mot slutet! Huvva! Men ja, sen på kvällen varte skype med typ 100 pers som johan tvunget skulle bjuda in.. Men ja, nu äre ba Zascha å Wille kvar. Ksk ska slänga ett get öga på mellodifestivalen sen. Får se:)
 
 
Bara för att jag saknar min twini♥

» Chose me or loose me, i´m not a backup plan

 
Vart ju så att ja for på disco igår iaf. HAHAA, blev kaozzz!! men  många härliga människor blev de ju:) Sen vare några läskiga också, men what ever. Hade jätte kul iaf:) Fast de kunde varit bättre musik, och lite mer folk, men annars vare skitkul!:) Ska snart dra ner på marknan med några härliga brudz, så ja. Nu få ni ha en super bra dag, och tjocka er tills ni rullar fram, för de ska jag göra;)♥