» And i still wish you the best, with an FUCK YOU

 
Yo folket!
Sitter nu i köket och vänta på Mickis som ska hämta mig..
Vi ska typ ta igen en massa förlorad tid och sånt ni vet?
Sen ska ja se om ja få hon till å bada me mig;)
Va ju å såg på balen ikv också. F*n va snygga bilj***lar dom ha!!!
My gooooood!
Haha, jo då ja ä normal.. Alla normala kolla klänningar, killarna, håret, skor m.m och här kommer jag och kika på snygg bilarna?! Haha.. Men jo då ja ä normal! Ja lova;*
 
 
Fuck you

 

» And you betta hold on

 
Yo people! Kvällen va bra! Emmiz kom hit ett par timmar och rädda me från moppeplugget;)
Hehe, vi for å bada och ba prata om allt här i världen yo knåw! Sen for hon och ja fortstte plugga.. Men jo de funka ju de också!:)  Ska skriva prove den 10 till dom som inte visste! Haha, ha säkert skrivi de säkert 338483 ggr nu.. Men så jövulst nervös så stå ut!;) 
Bye bitches nu ska ja sova!♥
 
 
Kände för att leka gangster nu jao, haha.. natthumor nu jao;)

» I wanna be everything you´re not

 
 

» Yo´re beatiful, and crazy to. Maybe that´s why i fall into you

 
Tjabba tjena hallå! Slänger in ett snabbinlägg såhära på morronkvisten;)
Haha, nä men ridning ikv och sånt ni veeet?:) Tro de ä sista för sesongen nu..? 
Kmr sakna allt på sommarn! chemat bli så jävla kort! Man har helt plötsligt tid med allt! HAHA.
Men nu ska ja skynda mig så ja inte missa buss´n!;)
 

» Courage is being scared to death, but saddling up anyways

 
Denna dag har varit helt fantastisk!
Kunde inte förvänta mig bättre när jag vaknade upp imorse! Höllpå å missa bussen.. (IGEN!) Finväder, kul, bio med bästa(fast and the fourus) och bara almänt må:) 
Allt börjar gå uppåt nu, btw kom ja fram till imorse att ja fyller år nästa vecka. YAY!:)
Sen, förutom att denna dag va hel ASM, hände inget special. Ska köra i stan me moped´n imorn, i rondeller.. Kom å dööööö!! Så alla inom Lyckseles områden ombeds stanna inomhus imorn mellan
15:00-16:00!;)
 
 

» You betta run faster than my bullet

Helgen bilder, okej vissa bilder är sönder suddigade, men jag går för de först på mediciner som gör mg skakig, och sen vare vatten på skärmen. Enjoy;)
 
 
 
 

» Jag är inte lika ung längre, men precis lika dum

YOOOO PEOPLE!!
Helgen va suuuper! (Elr ja.. nästan hela då..)
Och ja, va ju som sagt i Ume å simtävla. Vi for runt 7 igår, insimm direkt vi kom dit, sen simma ja 100m bröstsim(gick sjukt bra ändå!) Kom på plats 9 ungefär, av typ 16(minst) Men ume ä dum i huve(ALLA ä typ skit bra. !) Finns 00 som ha samma tider som jag typ??? Asså ja.. Men iaf sen år vi lunch ca 13.30, sen fixa vi rummmet(vi sov på Hagaskolan) Btw ha William Spetz gått där..;) Hihih.. Fast de va typ en dyr, men jääätte fiiiin skola!!
ojojjoj!! gaad!
Men sen relaxa vi och sånt skit ja. i typ 3 timmar, stekte och ja. sen vare nåra som simma, sen åt vi midda, chilla på rummet, gick lös(jag ron och linnaéa igår kväll asså... jag mådde inte riktigt bra då asså.. ha fan nå fel;) )
Och sen sov vi till typ 7, åt frukost ja simma 100 meter ryggsim, gick skit och piss på de och på 100m frisim också, bättre info om idag får ni inte för... ja ä förbannad för de fortfarande.. hejdå.. 
 
bilder kmr imorn.. i hope:)

» Men grr...

 
Ja, nu ville Krille bli kändis, så ja ska blogga om han nu. Han ä extremt sexig, gullig awesume och ba bäst..
Ja nu vet ni de, hejdå:)
 

» Cry me a fucking river

 
Varit å simmat ikv, tagi de almänt chill. Sista träningen innan helgen;) Kmr gå åt h**vette ´! Kan ingenting! Tekniken har runnit ur kroppen, bläää! Btw ha ja SO prov imorn, jätte kul! Fast de ä lugnt för ja kan de. Vi ha Asien kartan, kmr gå braa:)
 
Smexig bild på ja å brudzen;)

» You can thoose to just survive, or you can thoose to succes

 
Yo! Skolan rulla på as usual. ska ha spanska prove på torsda, vi ska typ ba prata och så.. Tro iaf de kmr gå bra:) På idrotten skulle vi springa så många varv vi kunde runt stjärn, sprang 4:a UTAN att gå! I´m proud;) Sen hoppa ja å några fler ner i stjärn, fan va skönt de va, lite kallt vare väll men ändå skönt;) Sen ha ja köppt 2 väsker idag från både Åhléns och Lindex. 600 spänn fattigare nu dåe.. Men vafaan? fyll år snart, sen ä månan snart slut vilket ger månadspeng + mamma å pappa ä skyldig mig pengar, så pengar är inte nått problem just nu;)
Haha, ja, har inget mer att berätta än att jag börjat komma in i en kaos grej. vet inte vad jag säger och gör längre.. Jag bara gör.. Men ya know, livet leker, ung och dum, vadsomhelst kan hända och händer. CIA!
 
 

» How many times can we win and loose,how many times can we break the rules?

 
Tjao! Va duktig och for å träna ikv(simning). Tävling i helgen, tagga! Och i dehära inlägget tänkte jag ta upp att jag ska sluta simma. Har simmat i runt 6-7 år endå.. Börja fan lessna nu. Men har inte märkt de förren nu, orkar inte träna, de ända jag tycker jag är kul ä väll tävlingarna. Gud ändå! Haha, minns hur de va förut. Man kunde träna upp sig i månader för 1 tävling. Man rent av levde för dom! Gud va ja älskade dom! Gör fortfarande! Men de är nånting som inte finns kvar längre. Nått som fattas. Har så många minnen från simningen, vilket gör de som svårast att bara sluta. Fast simm lusten har gått upp och ner, vet inte om dehära är en såndär "dal" jag upplever lite då och då.. Men ja.. Har inte riktigt bestämt mig än dock, men kommer hur som helst simma terminen ut, annars kan ja ta en paus och se sen?
 


 
Yes, relativt gammla bilder kör vi med här jao;)

» För dom suger riktigt hårt, att va så dålig är nog svårt

 
Tjaaaa! Älska vädret idag asså! Gått med shorts hela dan å ba schteeeekt! Sen varte lite vatten krig där ett tag, blev lite blöt men vafaan, ä ju inte gjord av socker så överlever nog duh;)
Sen va ja ute å sprang/gick med mickis och Linnea igår så nu ska ja skämma bort mig sjäv och göra äppelkaka ikv:D yum  yum ♥
Btw, vill ha in meeeer fråger på min ask! 
http://ask.fm/elisabethjohansson
 
 

» Du, din humorbefriade clown

 
Tja folket! Träna till SO prove nu, som vi ska ha imorn.. YÄÄÄÄY:D Fast nä. Men ikv ha ja inte gjort se mycke. Va å köppte olja te mopeden me pappa, men annars så ha ja int gjort se mycke. Btw ska ja sköra moppe i stan den 27 å 29 och skriva prove den 10:) Fan va bra dehära kmr bli! Hoppas ba ja klara prove då, för då få ja sköra moppe på skolavslutningen:) Sen ha inte ja sagt att ja ha fått sommarjobb på Smedsberget(ålderdomshem vid OK.) Okej, ksk inte bästa sommarjobbet( hade jätte gärna vari i 8:an i vården, praoa där i höstas och blev helt fast!) Men vafaan, ett jobbär ju ett jobb. Så länge ja få pengar så ä ja då nöjd;)
 
 
Bildbrist nu då.

» Love you more, than those bitches before

 
Tjoooo, Mickis sov hos mig från igår till idag. Vi gör en lång historia kort: vi gick lös, gjorde en massa vidiosvar på hennes ask. Och nu dööör jag av tråkighet så skriv på min ask varäveer ni vill veta. Skriv vadsomhelst. Då få ja nå kul å svara. Men always remember: Dumma frågor, dumma svar.
 
 

» The pain won´t go away, you´ll just make room for it

 
Prata me Mickis på skype. Vi diskuterar avslutningsklänningar. Fan, ja kmr se ut som en vandrande orange glödlampa!! Haha.. Ojojoj! Men ja. Ja kmr ju kunna få mig några riktiga skratt senare i livet. Lååååångt senare! Iaf, kvällen kmr troligt vis spenderas med tjejen på skype. Vi ska ha kul och spåra ur som vanligt. Ha ett trevligt liv så länge cia.
 

» Stop talking, youre hurting me

 
Nu ska ja göra nå kul tänkte ja!! Ja ska göra en massa galet under sommarn! Lägger upp bilder på galna saker ja ska göra under sommarlovet, ska fösöka en varje dag! Ni få gärna kommentera va ja ska göra för "crazy" stuffs!!♥
3 galna saker jag kommit fram till hitentills.. Fortsätter med listan i ett annat inlägg där ja sammanfattar alla galengrejer;)
  • Fånga en fisk med mina händer!;)
  • åka på bil taket
  • ha picknik på släpvagn under körning
 
sen 1:a maj

» You´re my favorite drog

 
Haha, halloj! Jo tack, ja lever! Men de gör  inte bloggen dessvärre, men don´t you worry! Jag ska återuppliva den;) Jo, ni ska få en lång historia kort(kortare). Men jag lägger upp en massa bilder från random tilfällen och ja. Då blire roligare å läsa! Right? The statistik is öking! And im happy for that! Jävligt många som läser denna blogg trotts att den är död. Stolt blogger här! 
Men kan ju börja med att jag va å grilla med några friends en kväll för nån vecka sen. Tack alla fina för en AWESUME kväll! Hade verkigen jätte kul! Fick många fina minnen från den kvällen, vi ba chilla.. Spela fotboll, nån random tjererna mot killarna grej, grilla, åt mat, kebab, och sen vare 2 herrar som lärde mig åka "longboard". Haha, 2 dagar innan visste ja inte ens va de va? Men ja. Nu vet man de me;)
Sen kan ja snabbt medela er om att jag nu är konfirmerad och officiellt nunna! Elr iaf om man nu fråga syrran;)De va konfirmation i helgen, fan va sköönt att de ä över! och de tyckte prästerna med!;) Haha, men jää, släng ett getöga på bilderna så slipper jag skriva mera;) Bye bye bitches!♥
 
grillning:
 
 
konfirmaton:
 
 
Kommer fan inte leva efter dehära...