» stockholm del 3

 
bloggen går trögt. I Know
 
Linus kom in till stan och shoppade (okej, han va väskbärare medan vi shoppade) och chillade runt på stan med oss
random bild jag hittade och som va så ful så den förtjänade att hamna här
 
sista dagen, starbucks sen vare hemresa
hemresa
 
de va mina 3 mest galna, konstiga, bästa 3 dagar i hela mitt liv och inget jag glömmer i första taget!
De är ochså något jag hoppas få göra om, när jag nu bläddrar igenom alla bilder och småler för mig själv. Sakna faktiskst precis allt med dessa dagar; mat, shoppa, folk, linus, lägenheten, Haha, även lars och hans fru (han som lånade oss lägenheten) Tack och bock till alla som var med och gjorde dessa dagar till dom bästa!
 

» youre in my vains

 
 
 

» School

 
Ska snart dra mig ne rmot bussen, 3 läxförhör idag. Sen händer inget mer. Kanske ska förbi Vilhelmina imorn, få se.
 
 
 

» stockholm del 2

 
ÄNTERLIGEN kommit på hur man laddar upp bilder utan kabel till datorn #hightec enjoy!
 
at the airplane

första morronen
 
 
mat vid plattan
 
Gamla stan