» STOCKHOLM BITCH

 
STOCKHOLM IMORN! FAWK YE.
Så jag kommer inte upd i helgen alls, eftersom jag varken har dator elr internet och sånt. Men de är överskattat.. Sägs de iaf. Packat de som går att packa och jag lär som vanligt ha fetaste packningen med mig -LYCKAT- 
Pappa gav mig matpengar idag, dom tro på fullt allvar att jag kommer svälta-.- 
Jag sa att dom skulle ge mig matkuponger istället (haha) men aja.
Och efter Stockholm blire bildbomb på allt, alla och ingenting. Vi ska träffa Linus där också, om allt blir som de ska, haha, när finbesöket inte kan komma hit, kommer en liten del av Norrland till han istället. lol. 
 
Såhär cp lycklig är jag just nu:
jkjk, dehär är jag just nu:
 
 
 
 

» Du är luft ingenting, du ser att jag ler för jag lever och är lycklig

 
TVÅ DAGAR TILL STOCKHOLM!!! sjukt! GAAAH! Har läxa som jag borde göra nu men de skiter jag i för stunden. Åker somsagt på torsdag kväll, halv 4 drar vi mot Annie för att köra mot Ume och tar sedan flyget därifrån till Stockholm. -LYCKLIG- Har mycket pengar på kortet(mer än jag trodde) så livet kan icke bli bätter nu:)
 
cp bild men K
 
 
 
 
 

» Finelly i`ve find my way home

Micaela kamela sov här inatt, hon lärde mig saker om kameran och sen prata vi lite och sånt. Tror också att jag hittat min "middagsklänning". Så få se sen om jag beställer den elr inte. Fotade lite själv igår, tänkte lägga upp resultatet:
 
alla bilder är oredigerade
 
 
 
 

» Kärleken ska va de starkaste som finns, men de finns inget starkare än total panik

 
Hejhej folket. 
Jag har nu panik som alla andra i 9:an. SO uppgiften om samerna ska va inne kl 12 inatt. -BAJS- 
Jag tänker typ "snälla.. bara skriv dig själv"..Men de hjälper inte. Hursomhelst har min kamera kommit nu, så om jag hinner i helgen och överlever läxorna ska jag lära mig mer om den på egen hand eftersom alla kameranördar är upptagna i helgen. 
 
 
 

» kamera påväg

 
Jo nu, mina kära vänner, har jag (troligen) gjort de dyraste köpet i mitt livs historia. Jag har köppt en kamera, totally by my own. Och, jo jag är stolt. Canon eos 600d, kmr snart hem till mig, och jo jag ska då muta till mig en kamerakunnig människa med mycket tålamod, som ska hjälpa mig förstå dagens kameraklurigheter. Varför jag köppte den just nu, var mest eftersom jag ville ha en kamera till Stockholm, men har tänkt köpa en jätte länge nnu, så den kommer heller inte bara ligga på hyllan. Nu är de exakt.. 24 dagar kvar tills stockholmsresan äger rum, jävligt snart ju! Bjuder nu på en bild på mitt underbara köp:
 
 
kameran har vribar "skärm", efter ksk nån vecka till får ni bättre bildupd och allt:D

» I heard youre a player, nice to meet u, i`m the coach

 
Hola!
Ska nu snart ut och grilla med andra modiga personer som mot alla ods trotsar vädergudarna.
så om jag inte skriver på ett par dagar, kan ni utgå från att jag drunknat och är död, om så är fallet kan ni gå förbi med en choklad ask till min grav. jag vet inte om sånt finns på andra sidan. tack på förhand.