» GRATTIS tönt

Jag vill nu säga grattis i efterskott till en av mina bästa vänner, Anna Hildegard Micaela Hedin, som fyllde år den 14.
Du och jag har hållit ihop sen dagis och vi gör de än, du är den som känner mig bäst av alla, du vet vad som gör mig ledsen, du vet vad som gör mig glad. De är dig jag vänder mig till om jag behöver hjälp, du är en av dom jag vänder mig till när världen är bajs. Du är den jag har mest minnen med, haha och alla är inte hellt normala heller!;) Hehe nämen, du är den jag kan vara mig själv med, jag behöver inte låtsas vara nån annan för du känn me så bra ändå så de är inte ens lönt å försöka. Hoppas du hade världens bästa dag bästa du!
Som vi sagt så länge nu : Från vaggan till graven älskade Twini.♥
 
 
 
 

» Dreamcatcher

 
Okej, om ni får dehär denna lördag kväll, betyder de att internet funkar. Hyfsat. Va på marknan idag, och köpte en drömfångare. Har velat ha en länge, men inte hittat nån. Har typ alltid avgudat dom, dom är så himla fina, och allt och sen ska dom hålla "mardrömmar" borta. Drömmer inte mycket sånt längre, men värt å testa?
 
 

» Ellie golding

 
konsert bilder, bättre sen tän aldrig!