» Ibland är att "inte välja" ocjkså ett val.

Hejsan, drar mig snart upp ur sängen för att fixa iordning mig till skolan. 
På månda följer jag med lillasyster till Ume för att hon skulle till läkarn och kolla upp hennes diabetes så allt är Ok. 
(lär bli lite shopping då också!)
Har börjat rida i Umgransele btw, fett nice! Hästarna va jätte fina och allt! 
Men nu är de dags för mig att sega mig upp, ha en bra dag! PUSS
 
NU VILL JAG HA VIIIINTEEER OCH SNÖÖÖ!!!!!!!!!
 
 

» -

 
Hej!
Första skolveckan är nu avklarad! I made it out alive! Nämen, de gick bra, men känns så fel att va äldst på skolan...Veckan va lugn, helgen bli kung!!!!! Och ja, den ska spenderas med härligt folk! Ändå skönt att skolan börja om igen.. Träffa alla.. Men nu när jag gjort de kan de gärna få bli lov igen! PUSS
 
 
Gammla som gatan, men dom duger!
 
 
 
 
 

» I BRIST PÅ LIV

 
Hejsan, hänt mkt saker i mitt liv nu.
Både bra å dåligt. Men livet rullar på. Jag ska gå igenom de senaste dagarna snart.
Nöj er med ett tidsfördriv sådär mitt i natten för tillfället.
 
UTSEENDE
Hur lång är du? 1,64 1/2
Ögonfärg? blågröna med en brun ring 
Hårfärg? ljusbrun/orange
Stil? jaru.
Är du nöjd med ditt utseende? ibland
Är du mogen? HAHA, nej
TYCKER DU OM ATT…
Kramas? arå♥
Kyssas?  come at me bro
Prata? jajjemäään
Sova? jåå
Gå upp tidigt? nää..
Lyssna på musik? ♥
Vara ensam? ibland
Att vara kär? nej
Vara i skolan? kul å träffa alla, men resten..
Kolla på film? jarå:)
HYGIEN
Hur ofta duschar du? typ varannan dag 
Använder du deo? aa
Brukar du borsta tänderna varje dag? aa
Använder du parfym? aa
KÄRLEK
Är du kär? vet inte..
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? tyvär så ja..
Är du rädd för kärleken? ja.
BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? nä
Däckat? nä
Tycker du att det är coolt att supa? nej!
Kysst en främling? nä
Har haft oskyddat sex? nä
Pussat en tjej? ja
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nää
Gråtit inför mer än 10 personer? aa
Smygit ut? vem har inte?
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nej
Sovit bredvid någon av samma kön? aa
Sovit brevid någon av motsatt kön? aa
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? aa
Gråtit dig till sömns? jååh
Gråtit framför någon du älskar? japp
Vaknat av att du gråter? ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? HAHA, dagigen;)
Slagit någon på skoj? aa, flera gånger!
Blivit slagen på skoj? aa, flera gånger
Varit på sol semester? aa
Badat i havet? aa
Har haft snöbollskrig? yes!
Inte sovit på en hel natt? njae, lyckas aldrig hålla mig vaken så länge XD
Varit på sjukhuset? aa
Sovit i över 12 timmar? aa
Sett en film mer än 10 ggr? ha ja säkert:P
Varit ute en hel natt? nä
Bråkat med en vän? ja
FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? ibland
När kramade du någon sist? idag nångång:p
Saknar du någon speciell person? många♥
Har du svårt för att bli kär? småkär är jag hela tiden, men jag har svårare att bli riktigt kär.
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? fick några riktigt fina komplimanger av max för typ 30 minuter sen:D
HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös? nä
Hånglat med nån riktigt ful? nä
Hånglat med fler än 50 pers? nä
Gjort något riktigt dumt? om jag har?!
Gjort något du verkligen ångrar? o ja
Varit nykter på någon nyårsafton? jaa
Åkt ambulans? nä
Gjort nåt olagligt? hela tiden;)
Skämts över dina föräldrar? eh aaa
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tagit droger? nej
Vilka kläder sover du i? typ, ett linne å trosor
Vad hatar du verkligen? sprutor och blod
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jaa
Är du ensam nu? nä 
Vill du gifta dig? ja, när ja bli äldre
Vill du ha barn: ja, när ja bli äldre
SENASTE PERSONEN SOM..
Sov i din säng: jag:D
Såg dig gråta? max
Fick dig att gråta? max:P
Smsade dig senast? typ.. mickis elr max?
Kramade dig? matilda
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: haha ja..
Kramat någon: ja 
Pussat någon: säkert;)
Köpt någonting: för mycke..
Sjungit: ja, flera gånger!
Saknat någon: ja!<3
HAR JAG?
Digitalkamera:ne
Telefon på rummet? aa
Egen dator: aa
Könssjukdom: ne
Bra kompisar: flera!!♥
Tar du receptbelagda mediciner: massa!
 

 
 
 
 
 

» WANNABE GANGSTA

 
Tjabba! Idag va ja på stan med Max och Matilda. Vi ba chilla, jag och Matilda skulle försöka hitta skor, men de sket sig :P De slutade iaf med att vi hamna på södermalms dagis. Och ja.. Vi va ba almänt gangsta, på kvällen drog ja till Micaela, vi ba tekte på hennes brygga å prata om allt mellan himmel och jord. PUSS
 

 
 
 
 
 
 
 

» MOPPERAGG

 
Drog moppe raggen med brudzen ikv, kallt som satan!
Men de vare vär! Satan så bra  kväll dehär blev!! Måse göras om!!
Nu ska jag krypa ner i sängen, njuder på en bild av moppebrudz´n
(Dock han vissa fara hem innan vi kom på att fota gänget..)
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

» Remember the person you said you couldn´t live without? Well look at you.. living and shit

 
Hejhej:) Jo tack, jag lever fortfarande;)( Dyker de upp ett inlägg där de står "chillín whit jesus" kan ni börja undra) Tog en näst intill omedveten bloggpaus. Men ni vet, sommarlov. Och jag orkar inte blogga bara..:P Min mormor fyllde år i fredags, så vi for dit efter lunch, va där runt 2.. Och ja.. Vi åt tårta, ja hängde lite me tim, å sen sku kusinerna mina och syrran, mamma å moster fara på nån playa, så vi följde me. De va varmt som satiken kan ja ba säga! Dagen efter for vi hem, (på lördagen) och igår va ja hos Moa och såg skräckfilm med några. En lyckad helg med andra ord!:) Nu ikv va ja och mamma ute och plockade hallon, nu ska ja dejta sängen, hare bra !
 
vilhelmina
 
filmkväll