» Finbesök a`la Estockholmo

 
Halloween nu på onsdag, läängtarrr!!! Håller just nu på att skramla ihop nå brudar och sen ska vi typ se skräckfilm hos nån och ja.. Bilder kommer garanterat! Detta blir nog en bra vecka! Imorn kl 10, 25 landar ett plan här i lse med finbesök från Stockholm. Å ja, ska hinna träffa han sen nån da(inte för ja vet vilken då men) med nikkie å krillää. Bli nå bra. Och ja nu ikv ska ja leta reda på en se värd film och fylla mitt sorgliga liv med lycka. puss
 
 
 

» Never take life to seriusly, you`ll never get out of it alive anyway

 
Idag är en bajs dag. Idag är en sån dag man vill höja volymen på max, sitta instängd på sitt rum med en B&J`s och blädra genom tumblr. Och sen inser man att de inte går. För skolan skickar hem så jävla mycke läxor. Hejdå världen nu ska ja plugga och låtsas att jag tycker de är kul så jag får en klänning av mamma. cia
 
 

» Var ärlig mot dig själv, var de såhär de skulle bli? För isåfall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.

 
Jag har nu officiellt bestämt mig för att gå på höstfesten. Jag och Matildis letar klänningar för fulla muggar!
Dock så har hon nu hittat sin.. Well..im still in progress. men jag börjar ändå ha en humm om vilken jag ska ta, men de betyder inte att jag inte har alternativ! (klänningen ska också andvändas på julafton) här är några av kvällens resultat:
 
 
 
 
 
 

» 10 snabba

 
 
Jag saknar mitt bruna hår↑
 
Jag har så sjukt dålig humor, skrattar till å me åt mina egna skämt!
 
Jag pratar inte gärna om mina problem med andra, om jag inte står nån jävligt nära. 
 
Jag tycker att de är skönt att vara ensam ibland, ligga i sängen och se en disney film med en B&J och värme ljus, då kan inte min värld bli bättre.
 
Jag tror jag har slagit världs rekord i "hur många gånger kan du tappa din telefon i golvet?"
 
Jag orkar aldrig städa mitt rum.. #kaoooozzhelatiden
 
Mina betyg kommer rasa till botten innan jag gått ut nian..
 
Musik är mitt liv.
 
Jag har alltid velat kunna dansa, parkour, fixa håret, bli rik. Yepp, steel in progress..
 
 tumblr är mitt nya liv:)
 
 
 
 

» tumblr<3

 
 
 
 
 

» How did we end up this way

 
Sitter nu och gör Hk tentan som ska in på torsda. Jag har haft 2 månader på mig, men jag har ba sopat hela alltet under mattan.. men förr eller senare kommer skiten fram ändå.. Och visst hade jag gjort lite grann, men inge mycket alls! så nu sitter jag och hets gör den!! Jag och Josse funderar på att dygna med den! Får se hure bli me de;) Har omformaterat datron nu.. inga bilder. ingenting.. Nu blire tumblr ett tag. Så ni vet. Mitt liv suger nu. fysiskt. Men hoppas skiten blir bättre snart..
Skridskor imorn, wish me luck!