» HEY I HEARD YOU´RE LIKE THE WILD ONES

 
Hej alla! Jag vet att upd, här på bloggen suger, och bättre blir den då inte! Men ni vet, är jag inte hemma är jag med nån elr är ute och raggar. Ragg bestod även gårdagen av, hahah blir dyrt med bensinen nu asså.. Tur pappii betala;) Men nu ikväll drar jag till Mickis, vi ska sola sen vet jag inte vad vi gör.. Nått galet lär de ju bli iaf, hejdå:)
 
 
 
 
Btw, for ut å sprang en sväng också!;)

» FÖR BAKOM MOLNEN ÄR HIMMLEN ALLTID BLÅ

 Tjenare alla bloggers!
Nu ligg ja i sängen å vänta på att mina päron ska kom hem, så vi få mat nån gång!
Gårdagen spenderades med Mathilda i Ume, hon tog AM-korte (GRATTISSSS!!!) och sen shoppa vi och ja. HAHA, sen när vi skulle hem hade vi kolla busstiderna fel, så vi missade bussen med 10 minuter! Asså ja. Men kvällen slutade ändå bra, vi köppte midda på Subway, sen for vi å såg "Dumma mig 2" och tog sedan bussen hem kl 5 över 9. Nu imorse, men dan va ändå super och mycket skratt blev de!!!
Va ja på sjukhuset och kollade upp astman, som blivit värre, och om de kan va för ja ä alergisk mot nått eller så.. Fick ta 3 fuckking blodprov! FYFAN! Och ja, men läkarn blev typ as förbannad på me när provsvaren på astman inte blev som dom skulle och allt va kaos, börja med kaos och slutade inte bättre. Blev trött efter blodproven, så resten av dagen har ja tagi de luungt! Kvällen därimot ska ja  Matilda räjsa runt i stan å dra raggen. 
 
 
 
Puss på er och hoppas ni haft en bättre dag än jag haft♥
 
 
oldie
 

» FÖR BABY, JAG SVÄR PÅ MITT LIV

Tja alla! Ligger ensam i in säng nu... Haha sov ensam inatt för första gången på typ 2 vecker.. Sakna min homie som sne! Nu ä min mamma å syrra i stan och köper frusna hallon till mig om jag ska käka sen. Vet iinte vad de är med mig nu. Allt blev just skit.  Botten, helt enkelt. Finns en person i hela världen som förstå. Och de ä min lilla homie. Älska duh!♥
 
Btw, fråga på ask: http://ask.fm/elisabethjohansson
Elr snapa mig: peddobettan
 
 
 
 

» LÄNGESEN

 
Hej bloggen! Nu vare längesen ja skrev! Haha, 8 hela dagar sedan. Men jag lever, så nu vet ni de iaf;) 
Nu äre sommarlov, mitt liv äger, händer roliga underbara pch sjuka saker hela tiden! Men senaste dagarna (veckan) Har spenderas med ja Micaéla bokstavligen bott hos varann, haha fan va ja älskar den tjejen! Men ja, skolavslutningen va bra, petter och allt! Och ja.. Ja å Mickis ä ute med mopparna hela tiden och drar ragg typ;)
Och ahh.. Mitt liv är bara så jävla awesome just nu! Nu vet världen de, puss på je!♥
 
Bara för jag älska dig!♥
 
 
 
 

» AM-KORT CHECK!

 
Ja, som de står i rubriken fixade jag AM kortet idag! Så jävla stolt över mig själv! Trodde fan inte att de skulle gå. Men se på fan! Fan dom värsta 50 minuterna i hela mitt fucking liv!! Åh fan.. Dog!
Va Systers skolavslutning ikv, körde dit;) Nog för att de typ ä 200 meter, men fuck it! körde ändå.. Sen fick jag ju med Mickis ut en sväng, följde med henne och hämta Linnea på medborgar skolan, och sen for ja hem så ja inte missa syrrans skolavslutning. Träffa en massa fint folk där, så kvällen flöt på bra.:)
Btw, se ni en dåre med röd hjäm röd moped, kan de vara jag;) Bara så ni vet vad ni ska hålla utkik efter;)
 
Mitt internet har problem, så de blev google bild på min pärla♥

» Best thing about me, is you

 
Hej, jo nu blev de ofrivillig bloggpaus. Lägger upp bilder som får sammanfatta den tiden som gått. Ska btw skriva moppe provet imorn halv 2. Satan såå nervös en människa kan vara! GAAD! Kan inte bli värre! Har helt ärligt aldrig vait såhär nervös nångång! 
 

 

» TÄVLING

Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos irinis.blogg.se
Klicka på länken om du också vill vara med och tävla!
 
 
 
 

» 15 BASST

 
Hej alla!
Från denna dag var de exakt 15 år sedan jag satte fötterna på jorden. Ye, it´s my B-day today . Fått lite allt möjligt, kläder, 1200kr, en säng(1,20cm) garderob, en högtalare, rollerblades, m.m. Nu ha ja hunnit tjocka mig och allt ni vet? Så kvällen kommer spenderas i Bratten, vi ska typ ba chilla, ta en sväng ner till Abbartjärn och ba må.. Så ja. Men ni får bildbomb nu. Dom får tala för sig själva. Hejdåh!♥
 
 

 
 

» I´m only looking back if it´s my ass in the mirror-RIHANNA

 
Yo people!
Kom nyss he, från ume. Syrran skulle dit, så efter skola och ett ärende på stan for hela familjen dit. Hitta en hel del, och försöker förtränga hur mycket pengar som flög iväg där ett tag.. Men vafaan?! Nöjd me de ja köppte iaf. Fyll ju år imorn också. Så lär väll komma in lite stålar då också;)
CIA♥
 


» And i was like: Hi my name is, whatever you call me

 
YOOO!
Kom nyss hem från skolan. Fick 1 glass idag. Jävla snål lärare!
(Och ja ja törs skriva sånt nu för betygen är redan satta!) Och den glassen fick vi på engelskan..
Sen på SO:n skulle vi hitta olika Asiat länder bland en massa bokstäver. Vilket var jätte drygt.Men nu ska vi va positiva här! Ska typ till Ume å gangstra imorn! Elr ja.. Så gangster så ja far med hela familjen;) Ska typ shoppa och sånt..Ingen seriös dag imorn, vi ska städa ur skåpen och sen till djurparken, sen sluta vi!♥ Far direkt efter skolan. Sen på torsda fyll ja år. Bli nog bra:)
 
 

» TJEJKVÄLL

 
Hej alla glada, snygga, gulliga finisar till bloggläsare!:)
Här ligger jag ensam i sängen min.. GRRR!
Haha, nä ja skojja ba. Men nu ligge rjag i sängen och väntar på att brudzen ska komma förbi och joina mig;)
Vi ska typ äta oss fet på popcorn och se skräckfilm.. KOM Å DÖÖÖ!! 
Fy tusan! 
Ska berätta sen vilken vi såg och sen få ni väll några + och - på de:) Men ha nu en fortsatt trevlig kväll! För de ska ja ha!♥
 
 

» And i´m hating me for loving you

 
IDAG kära vänner är en BRA dag!
Jag ska hinna mycket idag, idag ska FAN i mig inte bli nån jävla röv sittar dag! Nejnej! Ja ska röra på fläsket mitt och göra en massa bra saker! Fyll ju då bla år på torsda så ja ska baka som en jävel till de, och sen ska ja städa mitt bombnedslag till rum.
 
 
-♥saknar♥-