» #bajsinternet

 
okej , jag har råkat tappa bort min kabel till kameran så man kan laddda över bilder till datorn -LYCKAT-. Därför jag inte lagt upp bilder tidigare, men jag kom nu på att jag kan lägga upp konsert bilder från telefon! Im so clever! tog mig bara typ 2/3 vecker att komma på de, haha. Och nu när jag varit så duktig att få den idèn, laggar internet sönder. Därför får ni EN bil nu istället för 20. Men resten kommer sen!
 
 
 
 
 
 
 
 

» I still look for youre face in the croud, oh if you could see me now

 
Fick reda på att vi har idrotts prov på onsdag, 19 sidor med bajs. Härligt. 
Klockan är 20 över 10, jag var så trött på skolan idag att jag lika gärna kunnat gå hem.Men de gjorde jag inte, inte för att jag lärde mig mycket men ändå. Idag var en jobbig dag. Med dessa ord säger jag godnatt.