» Tears are how our heart speaks when our lips cannot describe how much we´ve been hurt

 
 
Tog en paus från allt plugg och skrivande som min fantastiskt härliga kväll beståt av.. USCH och FY. Ha matteprov imorn, coh NO uppsatsen och svenskan ha en deadline imorn. Måste skriva klart dehära skiten ikväll! Det är ett måste! punkt! Men heljåkurst så jävulskt dryygt de vart! -BLEEEÄÄÄ- Nu ska ja gå å dö i soffan så ja slipper den här skiten. 

» FUCKING INLÖÖÖÖÖÖVÄ!!!

 
Hitta en parfym på åhlens idag! Hejdlöst va gott den lukta! Haha, om man ha kunna bli hög av att lukta på en parfym, hade jag definitift blivit de nu.. Haha, men asså guuuud! MÅSTE ha den. Punkt. Men den kosta typ 450 spänn.Blubb.. Och i´m suposed to save money. Mehilfjgkgglglg. Men ja ska fan ha den ! Ska äta sen dra ja på ridning, skolan va bra hejdå.
 
 

» Värmen i din blick finns inte längre kvar

 
Va ute och gick med mamma. Vi gick lite drygt en mil. Vi gick lite längre än till kråkslottet:) Haha, mina ben är spagetti!:PP Hehe, men nu måste ja plugga till matteprovet vi har nångång denhär veckan. Jag har bäst koll på prov och läxor, jag vet.
 
 

» Those fuck it moments..

 

 
I know you want mey,i know you need mey;) onödigt inlägg dehära, men ja har tråk och ja. Ska ut nu. CIAAAA

» You can´t deny, baby you blow my mind

 
Har sett"top model sverige" sen ja komme hem från min farbror.  Älska den serien!! Inte för att jag skulle vilja va nån model, men tyckker de bara är kul att kolla på. Älska deras engelska! HAHA ojojoj, nästan sämre en min. Enligt vittnen är de tydligen väldigt svårt att vara sämre än min.. Men dom har nog lyckats med de allihopa.. hhaha:PP

» Bow chicka wow wow

 
Hej alla söta!
Skolan rullade på som vanligt idag också. Förutom 20 nya blåmärke runt naveln.. Haha.. Du vet vem du är.. Din jävel. Men hade lite svenska, vi skriver en uppsays som ja ska jobba stenhårt med. Och sen ha vi haft bild, vi hade Monika. för varoline va sjuk, sen hade vi NO och sista timmen blev så mycket som HK. Men Åsa va borta, men de gick bra ändå. Haha, min å Linneas köttfärss blev bäst! Bara så ni vet;)) Ikväll ska ja fara och gratta min farbror för han fyller år. Men hade!♥
 


 

 

» Skaka huset

 
Ksk far på film maraton ikv med Julia och Josse, men de bero på om de nu vart nå. Dom hade typ nå möte nu, men vi se väll. Annars ä ja väll bara hemma och tare kugnt.:) Ksk dra till backen imorn, men få se. Bero på om ja ha kust, annars ska ja fara en sväng me skotern tro ja. Men he bli nog bra. Men cia:)
 
 

» Days outfit

 
Längesedan jag gjorde "dagens outfit". Nu ska ja packa till badet som vi ha på morgon. Blev kort dehär inlägget, men enyoy;)

» Little boys who plays with fire, gets their fingers burned

 
Va ju i backen med Mickis i kväll, gick bra. Fast de sög med bräda, så vi åkte slalom ist, hehe, men ja. Jag klarade mig utan brutna ben iaf;) Men har sista bad imorn med skolan:DD Mihi, men nu ska ja duscha å sen sova. Men gonatt på je;)
 
 
bildbrist

» AloneEnsamAloneEnsamAlone

 
Tjatja, sitter ensam i köket, retsen av familjen is in Ume. Och jag fick inte följa med, men ja. Dom kommer hem snart så de ä lugnt;) Mickis kommer strax och hämtar upp mig, sen dra vi till bocksliden och nörda brädan, och bryta alla ben i kroppen. Men ha en trevlig kväll.♥
 

 

» Det är inte en lögn, bara en nästan sanning

 
Dagen flöt på som vanligt, hände inget speciellt. Har frilufts dag imorn, haha. Kommer självfallet göra bort mig. Heehee, men ajja, värt ändå. Tro ja åker bräda hela dan, men har ändå me mig skidorna. Ifall att lixom? Man vet aldrig vad jag får för mig.. HAR PANIIIIIK!! Vet inte var jag ska praoa. GUUD, pappret ska in på torsda.. DÖÖR. Men ja, nu ska ja packa på lite, så ja blir färdig med allt innan imorn. 
 

» When worlds collide

 
Tja! Hade HK prov idag, gick nog bra ändå tro ja väll;) Har simning imorn på idrotten, har klickat hem 2 nya bikinisar som komme i lördags!:D Mihi, ska inviga dom imorn då. Älskar dom! Haha, de va sann kärlek vid första ögonkastet!! Hoppas dom inte är sånna här jobbiga man tappar jätte lätt, men what ever, isf få ja väll spara dom till sommarn och ha dom som sol bikinis? Haha, nä men finns väll nån lösning på de hela.
Nä men nu ska ja gå och dejta kudden, innan den blir ledsen;) Men hade!♥
 
 

» Jag gräver min grav för dig

 
Kom nyss hem från Nordmaling. Har gått bra, för att va en så stor tävling då;) Men kom på platserna 4,5 och 6. Så är verkligen supernöjd! Haha, dock lite småsur för ja inte fick nån pallplats, men aja. Har ont överallt! Skulderbladen och svanskotan är nog värst. Svanskotan är nog sen igår i Bocksliden:P Haha, gud va ja tatta me! Men YOLO ni vet;)) Haha.. Nu ska ja plugga HK och ligga på spikmatta och se Pretty little liars. Men hade!♥
 
 

» Would you say you´re just a friend?

 
Hej alla! Tro ja drar på tjejligan idag också:) Resten av familjen tror jag dock drar till backen.. Måste prata med Julia, men hon svarar icket på skype. Vet inte om jag drar till backen och sen på tjejligan. Får se, far jag på tjejligan blir de inte mer upd, ikv, för ja ha ju simtävling imorn som ja måste packa till och stuffs like that. Men cia
 
 

» Jag har ingen kontroll, men de är okej att spåra ur

 
Va på tjejligan ikv, träffa en massa härligt folk där. Vi prata väll mest, oc ba va. Härligt va de iaf att komma hemmifrån, ska försöka få me mig Zascha imorn, Julia också! Men ja, fanns inte så hemskt mycke å göra där ändå dock, måste erkänna att Duvan cuppen va 10000000 gånger bättre, på alla sätt och vis:) Men imorgon är en ny dag.;))
 

» Jävla Johan!

 
Alla hjärtans dag blev väll inte jätte lyckad då men, förutom att ja fick en kaka av ron!:D Men sen vare inte lika kul..Vart snömulad by Johan Sjöberg och compani när ja skulle till bussen.. Jätte kul.-INTE- Men tar igen de imorn..  WÖÄ, sitter och tröst äter i soffan nu. Ska simma ikv, för på sönda äre tävling i Nordmaling, wish me luck!
 

 
at school

» Jag har famlat i mörkret, men i dig såg jag ljuset

 
Har matte nu jao. Gå gaska bra. Men ja, ikv måste ja fixa SO:n för hann inte klart på lektion, så ja. Fredag imorn. Tro ja far på Tjejligan då, bero på o folket hänger med. Men nu ska ja räkna vidare så cia.
 
 

» Kommer ge allt tills jag avlider

 
 
+ jag har inte många gudstjänster kvar!:)
+I´m home
+Jag har hittat min äskade ring som varit borta ett tag..
+Jag har hittat många bra serier
+ Lyssnar på Spotify nu, musik gör allt lättare..
+Statistiken börjar stiga!!:DD
+jag gjorde bort omprovet i svenska idag, tro de gick bra denhär gången
 
-MINTELEFON ÄR BORTA!!:(((
-Jag har inte nån bra ekonomi..
-Jag saknar min telefon..
- Mitt rum är stökigt..
-Måste måla naglarna..
 
 
 

» My own body is killing me

 
Plugg plugg och återigen plugg. Men har pluggat till svenskan någorlund nu iaf. Blää, inte direkt mitt starkaämne.. Men ja, gjorde klart engelskan som ja tog hem för ja inte hann klart med uppsatsen. Ha spanska verb, SO och no ja måste göra också. Men inte ikv, hinner/orkar/ska inte. Men känns som ja måste, fan allt fastnar i mitt huvud men inte svenskan. -BAJS-
 
 
 

» SKYPE

 
Sitter nu och pratar med två döingar -mickis och filip- Haha, ja. Men ja ha bad imorn, som ja ska packa till coh sånt skit,som måste ja fika också.  telefon jävlen har gått och dött/gömt sig -FAN- Så ja, ni som vill nått får ringa hem elr fb. Har letat överallt. Vet inte var jag ska leta längre, sen lyckades jag tappa bort busskortet ikv, också. Lyckat. Fixar ett nytt imorn. Syn undersökningen gick föresten bra:D Så yes, men nu har jag annat att göra så go natt♥
 
 
 

» I don´t need easy, i just need possible

 
Mihi, skolan rullade på som vanligt. Så ja, hade HK som sista lektion. Jag drar och träna ikv, men innan dess så måste ja fara och göra en syn undersökning. Har en jätte allavarlig ögonsjukdom som måste kollas upp.. Haha, nä ja ba skojja, pappa anmälde mig tll kör skolan för nån vecka sen:DD Och för att få va me där måste man typ göra de, så ja. Jag gör bort de ikv. Är typ nervös för att ja ska ha dålig syn och måste ha glasögon.. Haha, ja har provat andras, och jag ser ut som en pungråtta. Nä men, nått åt de hållet.. Andra kan passa sjuukt bra i glasögon, men de gör inte jag! I´m just sayín. Bdw, måste göra om ett prov på onsdag.. fick F.. Haha, fan va värde lös ja känn me..;P
 
-oldii-

» Back on track

 
Som ni ser ha Mickis varit jätte gullig, och gjort en ny design till mig! Själv tycker jag den blev as bra! Kommentera gärna och tala om vad ni tycker om den!:) Iaf, idag ha ja inte gjort så mycke, baka choklad muffins och sånnt. Ikväll for jag å pappa med Yamahan och skidon till en kompis. Sen körde vi lite mer där och ja. That´s my evening. Finns inte mycket mer att säga,  hare!♥
 
En bild på ja å tööt nöten min sen nyår, måste upd, lite bilder snart;)

» Bettans BITCH här!

HOLA ALLA ELISABETHS LÄSARE! Nyss fixat hennes design, släng i en kommentar om hur ni tyckte den blev så ger hon er en stor blöt slaskig puss! HARE!
 

» If you never try you´ll never know

 
Komme nyss hem från Emma:) Vi satt och såg en jääätte bra och AS sorglig film som handla om en familj i Thailand 2004(när de va en Tshunami). Måste verkligen rekomendera den!!! Fast ja vet inte vad den heter.. Men what ever, bra va den iaf.. Haha, vi grina bägge två och tröst år "ben and jerrys".. Haha.. Trodde först de va nån jädra dokumentär, men nej, de var de verkligen inte.;O
 
 
Haha.. Lol..

» Är du kär om livet, fega as

 
Hej, komme hem från skolan för ungefär en timme sen:) Har inget att göra jao. Kvällen blir BEEEST iaf! Drar till Emma, vet inte vad vi ska göra, men de bli ändå bäst.;)) Ha sakna den bruden som smör! Men ja, vi tar igen de ikväll:)
 
 


 

» I´m on a highway to hell

 
TJOOO, ha nyss äti midda och sånt. Ja ha förestenn bad och svenska prov imorn. Så ja, men nu vet jag inte vad ja ska skriva så ja.. Hejdåh.
 
Bjussar på några seriösa NO bilder av mig och Ankan;)
 
 
Haha.. Bloggar inte jag imorn, har ankan dödat mig. Haha..
 

 

» You can talk to this hand, not to me

 
Ja sitter nere i köket och lyssnar på "Hollywood undead". Fan va arg ja vart på mamma.. Hon gör ett skit gott bröd, men då råka de bli lite degigt, men ja bry me då int! Ä ne gött, då ä ne gött, och sen kan allt annant ta sig! Men ne, då ska hon göra skorpor av de ist? Nu ska ja sörja de goda brödet. Hejdå
 
 

» Hon vill vara du

 
Sitter och ser repriser av "top model sverige". 
Ska hinna och plugga ikv, också. Hade föresten bad på idrotten, gick väll bra:) Haha, ja drunkna ju inte iaf. Så de va ju ett plus.. Typ;PP
 
 

» I will try to fight this, but i know that, i´m not that strong

 
Hej alla! Detta va en ganska bra dag ändå, de roligaste va å göra muffins på HK:n. hehe.. Ha bad imorn.. De kan ta sig! Ha fan ångest. BLÄ! 
 

» NO jao

 

 
 

» Yeah i´m coming after you, when you´re sleeping at night there´s noyhing you can do

 
 
Ligger som en klubbad säl å sängen min och prata me Mickis nu, men ska snart gå och lägga mig. Hehe "snart".;) Men ja. Vi prata inte så mycke, vi sitt mest å garva åt Ron på Youtube:PP Kolla hans vidior bdw, sök på "parodibloggen" på youtube
 

» hej

Hej jag heter julia och jag gästbloggar på bettans blogg :D Just nu gör vi inget, Bettan spelar på min mobil medans jag gästbloggar, heheh. 
http://photoojuliaa.blogg.se http://photoojuliaa.blogg.se http://photoojuliaa.blogg.se
Gå in på min blogg häärr
 

 

» The world is going to hell, and i´m driving the bus

 
Hej alla isbitar! Va som sagt jätte fint väder idag! dock varte ganska kallt också.. 20 minus imorse! Men for iaf till baken så ja. Men som sagt, kallt varte! Drar till Bratten efter middan, så de bli nog bra:) 
 
 

» A dream for the weeker

 
Vakna upp imorse med världens finaste väder!:D Drar till backen idag med några, blir nog bra! 
Va i backen igår också,med mickis. Haha, ja. Alla som såg oss fick se säkert flera goa skratt!! Haha, boxlidens 2 amatörer! Men ja. YOLO ni vet;)Haha nä men. Efter backen igår, for vi hem till jag och åkte bräda bakom skotern. Gick väll sådär, för de vart så mörkt.. Men sen åt hn här och sen for vi till hon och såg "paranormal activity 4". HAHA, guud, hon skrek i mitt öra så ja fick typ tinnitus!!;PP Men nu måst ja göra me iordning:)
 
 

» Idioterna vill inte att du förändras, de vill att du försvinner

 
Bloggen har legat nere ett par dagar. Allt har kännts skit, så ja, då har man inte ork med bloggen så.. Ni får nöja er utan upd, för dom senaste 3 dagarna. Och ja, va skola som vanligt idag. Allt va väll som vanligt.  Förutom allt kaos på NO:n.. Haha.. Hejdå.