» julbord

 
Hejsan!
Dagen var lugn, for och gymmade efter en tidig lunch med mamma, sen städa jag mitt rum och efter de for jag på julbord och träffade lite folk där. 
Och idag har jag ett intressant samtalsämne för första gången på en livstid. Nu har folk julpyntat med ljusstakar och vissa har till å metagit fram på granen. Men de har INTE jag. Varför inte? Jo de ska jag tala om för er, med samma vackra ord jag sa till min mamma i morse. "De finns ju förfan ingen snö"! Jag vet inte hur ni alla där ute känner er, men jag personligen har inte jul så länge gräsmattan är grön. Jag skämtar inte, och orden kommer direkt från hjärtat. Jag firar jul i påsk om jag måste, men jag ska ha SNÖ om jag ska fira jul.
TACK FÖR MIG.
 
en random snöig bild som jag tyckte va bra att vinterdrägla till:)
 

» i`m still wondering if youre telling her the same shit you once told me

 
Tjenabanena åt hallonskogen!
Jo, jag lever för nuläget och skriver jag snart min novell, och den ska bli klar idag, för de har jag bestämt.
Och  ja, gjorde provmiddan idag. den blev inte lyckad(jag är bättre i mitt eget kök at home) så alla ni som såg mig i köket idag, ska veta att jag inte är så värdelös som jag såg ut idag, och ja. imorgon ska novellen vara inne, det är fredag och jag söker vänner utan liv. PUSS
 
 denna kvalla är inte Ok
 
 
 
 
 

» Chill

 
Min helg har varit helt OK, lite forever alone dock, men inte dålig! De va storm igår kväll, de blåste som fan! När de blåste som värst kom min älskade syster in i mitt rum och ba "Ena hunn är kvar ute", när hon då fått med mig ut i blåsten kylan och stormen, var hon INTE lika älskad längre. Förutom de var helgen rätt så händelse lös, men jag har b,la gjort rätten jag ska ha till min prov middag här hemma. Familjen gillar den iaf, men jag är rätt så less den nu vid dehär laget.. Men yes, just nu gör jag min andra bokrecencion som skulle in för typ 3 vecker sen. -Jag är bra- Och nu om inte tiden springer iväg för mycket så ska jag se Pitch Perfect för typ 23 gången (kärlek♥)
 
 
 

» Ensam är stark, de är sån jag blev

 
Nu mina vänner har ett mirakel skett!
De som jag trott inte skulle ske förns jag fyllt 18, har nu hänt! Jag ska till Stockholm, ensam utan föräldrar med kompisar! Oftattbart! Den 30 januari ska jag Zacha, Annie och Agnes dra iväg och se Ellie Golding i globen i Stockholm! GAAAH! Vi kommer nog åka tåg dit vilket kommer ta ca 10 timmar, men de är de fan värt! Vi kommer vara där i tre dar, kommer dit på torsdan, fredag är konserten och lördag eftermiddag åker vi hem igen. Boendet är fixat, Annies farbror har lägenheter där inne i stan vilket är stället vi ska bo på(och till et bättre pris). GALET. 
 
 

» How do you save someone who doesn`t want to be saved?

 

Hi there! 
Jag var ju på disco på Hotellet  fredags, vilket kunde ha varit bättre, men om man har med sig rätt folk, funkar de hela ändå! Agnes och julia följde sen me mig hem, och sov här och for hem runt 2 igår. resten av dagen va chill, ch jag såg typ film och serier resten av dagen. på kvällen for jag till mickis och hämtade moppen, och nu ska jag typ äta snart, mer upd kommer ksk ikväll PUSS.
helgen:
 
 
 
 
 

» You betta work bitch

 
Tjäna! Skola idag as always. Matten och NO:n gick som smöret i en stekpanna(bra). Och ja, sen vart de bandy på idrotten och de gick väll typ också bra. Efter skolan drog jag och Zascha iväg och gymmade. Gick bra där också! Vi hade genomgång på en massa maskiner osv osv, förutom en klantning, ett sår och ett blåmärke en öm armbåge några ömma blåsor, och en öm höft skulle jag fastställa denna dag som lyckad. 
 
 

» Höstlov

 
Tjäna alla monsterdiggare!
Okej, min updatering suger, osv osv. Så nu ska jag gottgöra er med en massa bilder som får tala för detta fantastiska lov som varit. PUSS
 
 
bra kvalla osv osv..