» YOU´RE THE SMOKE TO MY HIGH

 
Va ute och grilla igår, från 6-12.
Haha, ja låste Krilles cykel vid Statoil med moped låset mitt, haha sen skjutsa jja han till grillplatsen. Sen när han ville hem vägra ja skjutsa han.. Jo ja ä jätte snäll.;) Fast jo ja skjutsa han tillslut:P Men hade iaf en helt AWSEUME kväll med fantastiska personer. Alla som va me igår, tack för den kvällen! Helt klart minnesvärd! Och bara för de så glömde jag ta bilder.. Typiskt mig men ja;) Idag ska de också bli en bra dag trotts pissvädret. Hejdå bloggen ses snart.. typ?
 
 
 
 
 
 

» Du var mitt allt, min glädje, min lögn

 
Okej, denhär dagen blev allt annat än vad jag hade tänkt mig.  Hoppas de blir ett bra slut på den dock. Ska snart prata me Max på skype. Och ja. Hoppas matilda svarar på mina desperata rop på hjälp.. Men verkar inte så än så länge.. Blir en lugn kväll nurå med andra ord..;) BLÄÄ ha ju semster nu, vill inte va lugn å fin, vill ut! Men sista arbetsdagen gjord nu! ÄNTERLIGEN!!! Så jäävla skönt!
♥ -kärlek till livet-♥
 
Bild i repris
 

» Sick off love songs, tired off tears

 
Hej alla! Gårdagen va piss. Sen kom de massa männsikor som gjorde den bra! -kärlek till er- Ragga runt stan, med Bratten brna som släpat se in ti stan;) Drogsen hem till Matildis, åt me fet på popcorn och prata me Max på skype, blev många skratt kan ja lova! Hela veckan har varit full av planer, och de lär den förbli;) Moped ragg igår + burnout, idag Raggarbilsragg med jobbet, ondsag, syrran fyll år, tors va me Emmis å ta igen allt och lite till och ba prata, fredag: städa rummet/njuta av ledigheten och ringa en vän, lördag: Matildis m, fam, kom förbi och ät midda här, söndan är komplicerad, vet inte vad som händer.. men definitivt inte oplanerad!;)
 
bilder från senaste dagarna, sen vickan fyllde år, hennes hund, bilarna från idag, random bild på min bitch, mig och från åsele DEVETDU!♥
 

 
 
 
 

» LOVE STUPID, I KNOW IT, I KNOW CUZ I´M A FOOL INLOVE

 
Hej alla! Blogg torka, elr vad man ska kalla de här på bloggen. Men senaste dagarna har spenderats med Filip och Micaela typ:P Btw, for å bada med några på lyckan för ett tag sen, elr ja.. Jag och Matildis bada och alla andra typ låg på stranden och titta påXD Och ja, jag och Micaela skulle ju göra en massa vidiosvar på min ask, men nu dampa ASK sönder, så ja.. De bli när de funkar som de ska igen:) Jobbade kväll ikväll föresten, va ganska händelselöst ändå.. Men lärde mig ganska mycket, så meningslöst va de inte! Jobbar 9-4 imorn, så nu måste jag sova, goo natt på er fina läsare!♥
 
Bara för jag saknar alla dar med fint väder♥
 
 
 
 

» WHY SO SERIUS?

 
Hej alla!
3:e arbetsdagen idag. Gör inte så mycket på mitt sommarjobb, men fick bla, baka en rullt¨årta.. och ja, den blev.. bra. Sen va några från Tannbergskolan och spela några låtar för gammlingarna. Nu kan jag tala om för mina älskade läsare, att jag ska jobba motorveckan.. jätte ku! (nä) Men mitt eget fel jue. Men kan ju även tala om att jag ska följa me å åka raggarbil;) Så de bli inte så farligt ändå, lär nog bli kul;)
Jag å mamma for förbi loppisen på Ansia, hitta nå örhängen och nån ring, OCH EN POPCORN SKÅL!:D för 10 fucking kroner!!! Haha, alla typ glodde as mkt på mig när jag gick omkring med skålen.. HAHA asså, men ja ä ju som ja ä;)
 
 
 
˜vackert˜
 
 
 
 
 
 
 
 

» NY DESIGN OCH 1:A ARBETSDAGEN AVKLARAD

 
Hej bloggen, va ett tag sen vi sågs nu. Som ni ser äre nu design här. Micaela som va gullig och gjorde den! Så nu slipp jag dras med den andra;) Haha, nä men. Va första jobb dagen idag. Och ja.. Den flöt väll på.. Men vafaan? 60 spänn i timmen jue!:D Lätt värt de ju!;) Och sen äre ju ba 3 vecker. Filip ska kom förbi mig efter middan btw. Vet int vad vi ska hitt på, men ja. Nått lär de väll bli:)
CIA
 
 
 
Haha, tråååk på lunchen;)

» WILD GALEN OCH FÖR UNG

 
Hej alla! 
Lär bli en lugn dag idag. Vakna upp och mådde allt annat än bra. 
Gårkvällen va kung! Spenderades med Filip, Gurra å Matilda. Först körde vi typ runt stan och ba va almänt gangsta, sen for vi hem till Mtilda å såg nån film, som handl om nå jätte läskiga asiater/nordkorianer(WUT EVER) som tog över vita huset..? Haha ja, men min kväll ägde iaf;)
 
Haha.. LOL
 
 

» I NEVER FEAR DEATH OR DYING, I ONLY FEAR NEVER TRYIN

 
Hej hej bloggers. Ligger i sängen nu å bloggar. Kom hem från Emma runt 9, vi såg nån grin film (now is good) heter den. Helt klart se värd!!! Den handla om en tjej som ha cancer, bli kär i en kille han bli kär i hon och allt. Hon vill hinna uppleva så mycket hon kan, innan hon dör. Helt klart se värd alltså!!! 
Iaf, börjar jobba på månda.. Blandade känslor där asså. Men lär ju överleva?;) Money money, ni vet:))
Ska iaf på stan med Moa imorn. Har en del att ta igen med henne. Har inte träffat henne på så jävla länge! Saknat henne så de värker i lilla hjärte gropen! Men nu imorn få ja ju träffa henne iaf;)